Kågebruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Jeg tilbyr kakao til alle. Kjøper inn regia kakao på butikken og koker opp vann. 5
Nikitaspin Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Kult, jeg tar med et nødaggregat og litt baileys til kakaoen. 5
Kågebruker Skrevet 5. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, Nikitaspin skrev: Kult, jeg tar med et nødaggregat og litt baileys til kakaoen. Bra.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Tørr ikke, skummelt....😨
Lord Friendzone Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Kjempeflott initiativ! Synd at det er så mye Korona i lufta, ellers skulle jeg ha latt denne gå på rundgang! 5
Kågebruker Skrevet 5. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2020 Driving alone to a movie show So I turn to the sounds in my car There's a band playing on the radio With a rhythm of rhyming guitars There's a band playing on the radio And it's drowning the sound of my tears They're playing Oh Yeah on the radio 2
Gato Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Om aggregatet står utendørs, så gjerne! Tar med en hel del krokodiller med hockeypulver! ✌️
Jerry Lee Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 20 minutter siden, Gato skrev: Om aggregatet står utendørs, så gjerne! Tar med en hel del krokodiller med hockeypulver! ✌️ Hva er greia med det? Altså den siste setningen.... 1
Gato Skrevet 6. september 2020 #17 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Hva er greia med det? Altså den siste setningen.... Noe kidsa har funnet på. Er visstnok veldig populært å blande krokodiller med hockeypulver ifølge norske nettaviser.
Jerry Lee Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 12 minutter siden, Gato skrev: Noe kidsa har funnet på. Er visstnok veldig populært å blande krokodiller med hockeypulver ifølge norske nettaviser. Jammen hva pokker er krokodiller i denne sammenhengen? Mulig jeg er idiot....men vet hva hockeypulver er.
Marihønepøne Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 Jeg tar med en fyrstekake; noen må jo prøve å holde dette litt sivilisert. Tar naturligvis med kakefat med stett, kakespade og et begrenset antall porselensasjetter også. Fint hvis folk kan melde seg på på forhånd, så jeg vet hvor mange jeg trenger dekketøy til. 3
Gato Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jammen hva pokker er krokodiller i denne sammenhengen? Mulig jeg er idiot....men vet hva hockeypulver er. Du altså. Krokodiller er godis, det er smågodt. Forundret over at du aldri har smakt det. Det har vel eksistert i over 30 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå