AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Når jeg ser på bilder på nettbutikker nå har modellene blitt mye mer formfulle og kraftige. Jeg har ikke tenkt over dette før, men forstår nå hvorfor overvektige og formfulle syntes det var vanskelig, for nå er det jeg som ikke klarer å se hvordan buksene sitter på meg. De fleste på disse bildene nå er større enn meg, jeg er mer en slik strek som går rett ned. Det positive er jo at de treffer flere kunder, for de fleste er jo formfulle. jeg heller forstod ikke hvorfor det bare skulle brukes tynne modeller, og unge modeller til klær for eldre..det var jo bare mega dumt. Men poenget var, det vil alltid være negativt for noen Anonymkode: f1b71...580
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Hvor er dette? Jeg trodde formfulle modeller var mest brukt på plus-size-kolleksjoner? Anonymkode: eb0c3...091 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er dette? Jeg trodde formfulle modeller var mest brukt på plus-size-kolleksjoner? Anonymkode: eb0c3...091 Omtrent alle Anonymkode: f1b71...580 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omtrent alle Anonymkode: f1b71...580 På Zalando synes jeg fortsatt at de fleste modellene viser fram klær i størrelse S. Synes du størrelse S også er stort? (Spør ikke for å være frekk) Anonymkode: eb0c3...091 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På Zalando synes jeg fortsatt at de fleste modellene viser fram klær i størrelse S. Synes du størrelse S også er stort? (Spør ikke for å være frekk) Anonymkode: eb0c3...091 Zalando er veldig stort? Men når jeg ser der ser jeg stort sett normalvektige? Ok, var innom og der var det mest ganske slanke ja. Carlings, Only, H&M bruker isåfall veldig store modeller. Om str S er stort kommer an på merke, men det er stort sett det jeg bruker så jeg synes det er passe da M ofte er for stort Anonymkode: f1b71...580
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Zalando er veldig stort? Men når jeg ser der ser jeg stort sett normalvektige? Ok, var innom og der var det mest ganske slanke ja. Carlings, Only, H&M bruker isåfall veldig store modeller. Om str S er stort kommer an på merke, men det er stort sett det jeg bruker så jeg synes det er passe da M ofte er for stort Anonymkode: f1b71...580 Sjekket ut H&M nå, bildene av jeans. Og de modellene er "veldig store"??? Herregud, hvor mager er du egentlig? Joda, var kanskje et par bilder av mer normale damer, men de fleste er slanke... Anonymkode: 0744b...e93 12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Jeg pleide å tenke at store modeller kun burde stå modell for plus size-kolleksjoner, for større modeller gjør rett og slett at jeg ikke ser hvordan klærne sitter på "nøytrale" kropper, men jo, du har jo rett i at dette i bunn og grunn handler om at ikke alle kan tilfredsstilles på en gang. Men jeg må nok være såpass ærlig at jeg innrømmer at store modeller rett og slett gjør klærne noe mindre attraktive for meg, siden de aldri kan skape en følelse av at "hun der har jeg lyst til å være". Naturligvis må jeg jobbe med å se forbi modellen og bare på klærne, men det er ikke så lett hvis klærne rett og slett ikke virker flatterende på modellen. Anonymkode: b9d95...280 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Synes alltid det står at modellen er 174 og bruker str. S. Synes det er ulogisk at en såpass høy person skal bruke S. Og vedkommende er åpenbart ikke gjenomsnittlig. Anonymkode: 33362...d6f 14
Sjøbanan Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleide å tenke at store modeller kun burde stå modell for plus size-kolleksjoner, for større modeller gjør rett og slett at jeg ikke ser hvordan klærne sitter på "nøytrale" kropper, men jo, du har jo rett i at dette i bunn og grunn handler om at ikke alle kan tilfredsstilles på en gang. Men jeg må nok være såpass ærlig at jeg innrømmer at store modeller rett og slett gjør klærne noe mindre attraktive for meg, siden de aldri kan skape en følelse av at "hun der har jeg lyst til å være". Naturligvis må jeg jobbe med å se forbi modellen og bare på klærne, men det er ikke så lett hvis klærne rett og slett ikke virker flatterende på modellen. Anonymkode: b9d95...280 Finnes ikke noe sånn som "nøytrale kropper" 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, Sjøbanan skrev: Finnes ikke noe sånn som "nøytrale kropper" Det var derfor jeg brukte anførselstegn. Jeg siktet til kropper som viser klærne på en så nøytral måte som mulig. Menneskelige kleshengere, på et vis, som i så liten grad som mulig fyller ut og former klærne. Anonymkode: b9d95...280 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Hmm.. Nei, jeg tror ikke egnetlig du vet hvordan forfulle føler seg når de kjøper klær. For det første: "Alle" synes tynne kropper er penest. Deretter: Alle hsr sett på disse tynne kroppene i moteblader og på mannekenger så lenge de kan huske. De har sett det så mye at man ikke legger merke til at det er en kropp engang. Så kun fordi at det er et par forfulle mennesker på noen av bildene i nettbutikkene du ser i, så er ikke moteverdenen snudd på hodet. Tynne modeller er fortsatt normen og DU er idealet. Anonymkode: 9cbb2...676 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes alltid det står at modellen er 174 og bruker str. S. Synes det er ulogisk at en såpass høy person skal bruke S. Og vedkommende er åpenbart ikke gjenomsnittlig. Anonymkode: 33362...d6f Jeg er 180 cm og bruker S i bukser og skjørt. Og S/M i overdeler. Jeg er en stor person ifølge Ts 😉 og det er jeg jo.. men bruker ikke XXXL for det 👍 Anonymkode: eca06...a7d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #13 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 0.27, AnonymBruker skrev: Jeg er 180 cm og bruker S i bukser og skjørt. Og S/M i overdeler. Jeg er en stor person ifølge Ts 😉 og det er jeg jo.. men bruker ikke XXXL for det 👍 Anonymkode: eca06...a7d Du er ikke en stor person ifølge meg nei? Anonymkode: f1b71...580 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #14 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Synes alltid det står at modellen er 174 og bruker str. S. Synes det er ulogisk at en såpass høy person skal bruke S. Og vedkommende er åpenbart ikke gjenomsnittlig. Anonymkode: 33362...d6f Jeg er 172, har bmi på 23, og bruker stort sett S i overdeler, M i underdeler Så jeg syns ikke det er så usannsynlig? Jeg er helt normalvektig. Anonymkode: 192d1...b54 1
Nerine_ Skrevet 7. september 2020 #15 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 0.27, AnonymBruker skrev: Jeg er 180 cm og bruker S i bukser og skjørt. Og S/M i overdeler. Jeg er en stor person ifølge Ts 😉 og det er jeg jo.. men bruker ikke XXXL for det 👍 Anonymkode: eca06...a7d Hva slags bukser i small finner du som passer i bena når du er 180? Jeg er nesten like høy som deg og bukser i s er omtrent knebukser.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #16 Skrevet 7. september 2020 Akkurat nå, Nerine_ skrev: Hva slags bukser i small finner du som passer i bena når du er 180? Jeg er nesten like høy som deg og bukser i s er omtrent knebukser. Husk at selv om noen er høye, betyr det ikke at de er lange i beina Man kan ha "normal" lengde bein, og lang overkropp. Jeg som svarte rett over deg, jeg er 172 og jeg sliter med bukselengder fordi jeg har lange bein. Pleier å gå for noe som er 34 i lengde på beina, og må da gjerne kjøpe noe fra f.eks Levis for å få det til å sitte. Anonymkode: 192d1...b54
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #17 Skrevet 7. september 2020 Du har et fullstendig forvridd bilde på kropp om du vil kalle disse modellene formfulle. Fy fader så provosert jeg blir av sånne som deg, håper inderlig du ikke har barn du kan smitte med de bedritne holdningene dine🤢 Anonymkode: c99c8...171 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #18 Skrevet 7. september 2020 4 minutter siden, Nerine_ skrev: Hva slags bukser i small finner du som passer i bena når du er 180? Jeg er nesten like høy som deg og bukser i s er omtrent knebukser. Jeg er også 182 og skjønner ikke hvordan lavere kvinner finner bukse fordi jeg alltid synes de passer. Men faktisk opplever jeg at når jeg sitter så går de opp og blir shortcut eller hva det kalles.. så må dra de ned igjen Anonymkode: f1b71...580
Nerine_ Skrevet 7. september 2020 #19 Skrevet 7. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at selv om noen er høye, betyr det ikke at de er lange i beina Man kan ha "normal" lengde bein, og lang overkropp. Jeg som svarte rett over deg, jeg er 172 og jeg sliter med bukselengder fordi jeg har lange bein. Pleier å gå for noe som er 34 i lengde på beina, og må da gjerne kjøpe noe fra f.eks Levis for å få det til å sitte. Anonymkode: 192d1...b54 Neida, men 180 er relativt høyt, og S er jo stort sett veldig korte i bena?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #20 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har et fullstendig forvridd bilde på kropp om du vil kalle disse modellene formfulle. Fy fader så provosert jeg blir av sånne som deg, håper inderlig du ikke har barn du kan smitte med de bedritne holdningene dine🤢 Anonymkode: c99c8...171 Oi, du er helt hysterisk og irrasjonell. Anonymkode: b9d95...280 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå