Gå til innhold

utfordrendes far som er kranglete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemmeboende hos foreldrene mine med barnet mitt, mens jeg finner et sted og bo siden jeg er utrolig lei av faren min sine krangler. Han er en veldig kranglete mann til og med mine søskner og mor, Han driter om barna er tilstedet noe jeg vil at barnet mitt skal unngå siden jeg ser at barnet ser litt redd ut uansett om barnet er veldig glad i ham. Og vil ikke at dette skal på virke barnet  mitt negativt :( Faren min mener alltid at det er våres feil at han blir så sur, men han blir sur på alt.. Da mener jeg får vær jævla minste ting... 

Når barnet mitt er hos helge pappa sin, og faren min blir sur på meg så truer han med at jeg ikke får gå ut og treffe venner.. Jeg går ut uansett jeg, bedre en og sitte å høre på en sure gammel mann.. Pluss jeg betaler dem en sum for å bo hjemme mens jeg finner meg et nytt sted og bo, Noe jeg gleder meg veldig! Føler at han skal ha DEN kontrollen på meg igjen etter jeg har fått barn. Han behandler meg som en 14 åring igjen, noe som er en del irriterende.. Noen tips?

Anonymkode: 2f9bf...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...