Fuckman1983 Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 I alle år har homofile måtte slite med å bli akseptert. De har ofte ikke kunnet være seg selv pga. samfunnets stigma osv. Men nå er det langt bedre, og kun et lite mindretall ser ned på homofile mennesker. Så det får meg til å tenkte på en annen gruppe mennesker som fortsatt mangler aksept fra storsamfunnet. Jeg tenker tenker da på de løse kvinnene, felleshullene, spermtøsene, ja kall dem hva du vil. Dette er kvinner som som ikke kan få nok pikk, og som en taus majoritet egentlig elsker. For hvem husker ikke hun kåte jenta på videregående som sugde deg og kompisen på fest, eller kvinnen som lar fremmede menn knulle henne (kanskje til og med sprute i henne) mens mannen ser på og runker? The list goes on, som de sier i Amerika. Vi er mange som har én eller flere historier om en slik kvinne. Og vi bør takke disse kvinnene som har beriket oss med spennende minner i større og mindre grad. Hvorfor skal det være så tabu og flaut å stå frem som en løs kvinne? Jeg har personlig møtte mange "løse kvinner", og de har omtrent utelukkende vært flotte mennesker. Den eneste forskjellen er at de virkelig elsker pikk, og hva er egentlig galt med det? Selvfølgelig er det en viss risiko ved å knulle og suge mange menn, men de fleste er faktisk forsiktige, bruker kondom osv. Jeg har vært på swingersklubber utallige ganger i mitt liv, og kan telle på én hånd de gangene kvinnene har knullet uten kondom. Det skal sies at mange av dem suger uten kondom, men de er voksne mennesker og må ta ansvar selv. Og som regel går det visst alltid bra, ifølge dem selv. Poenget med hele innlegget er at jeg synes folk skal slutte å se ned på slike kvinner, og jeg håper kvinnene en dag tør å være mer åpne over at de elsker å ha mye sex med mange menn. Dette er ikke løse kvinner, men frigjorte kvinner! 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 De må selvfølgelig få ligge rundt så mye de vil. Men menn har rett til å ha preferanser, og om menn ikke vil bli kjæreste med noen fordi de har vært med mange så er det helt fair. Det er ingen menneskerett å ha kjæreste. Anonymkode: 2d8d0...eca 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Det er ikke et lite mindretall som ser ned på homofile. Det er faktisk ganske mye homofobi. Sånn typ; "jeg aksepterer homofile, men ikke kyss/hold hender/vis at du er homofil i offentlighet". Da aksepterer du ikke homofile. Anonymkode: 2b2e9...eb5 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Til og med mange av de som åpenlyst støtter homofile får issues når deres egne barn viser seg å være homofile. Sønnen til en tidligere venninne ble slått hånda av når han kom ut av skapet, og der hadde mor faktisk vært med i pride tog og, så det kom som et sjokk for oss alle egentlig. Anonymkode: d0e4d...51c
Gjest Maxwell Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Ingen bør se ned på verken homofile eller "løse" kvinner.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: De må selvfølgelig få ligge rundt så mye de vil. Men menn har rett til å ha preferanser, og om menn ikke vil bli kjæreste med noen fordi de har vært med mange så er det helt fair. Det er ingen menneskerett å ha kjæreste. Anonymkode: 2d8d0...eca Har inntrykk av at en del menn, som ser ned på kvinner som har hatt en del sexpartnere, har hatt flere selv enn disse kvinnene. Dobbeltmoralen er sterk hos enkelte. Anonymkode: db004...214 7
Fuckman1983 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et lite mindretall som ser ned på homofile. Det er faktisk ganske mye homofobi. Sånn typ; "jeg aksepterer homofile, men ikke kyss/hold hender/vis at du er homofil i offentlighet". Da aksepterer du ikke homofile. Anonymkode: 2b2e9...eb5 De fleste har ingen problemer med homofile i 2020, men som alltid er det de som skriker høyest (haterne) som blir hørt. Og det er selvsagt ikke greit, poenget var mer at det er mye lettere å være homofil nå enn for 20-30 år siden.
Fuckman1983 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har inntrykk av at en del menn, som ser ned på kvinner som har hatt en del sexpartnere, har hatt flere selv enn disse kvinnene. Dobbeltmoralen er sterk hos enkelte. Anonymkode: db004...214 Det er virkelig ikke bra. Det er jo ikke noe i veien med å ha hatt mange sexpartnere, er jo bare hyggelig det. For meg blir det like dumt å se ned på folk som har vært i mange land på ferie. Man skal ikke dømme folk for å ha en innholdsrikt sexliv 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 AMEN. Knullejenter er det beste jeg vet! Anonymkode: 074b1...396 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Det handler ikke om å se ned på. Homofile er mennesker som elsker og tenner på mennesker av samme kjønn. Løse kvinner er kvinner som nesten alltid har ekstremt lav selvrespekt og knuller menn for å få kjærlighet. Det handler mer om å synes synd på. Synes mye mindre om de mennene som ikke klarer å se gjennom slikt, og som faktisk tror at kvinner elsker kuk. De mennene må ha fått dårlig oppdragelse og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 82fe7...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Det du kaller "løse kvinner" er jo ikke en klart avgrenset gruppe akkurat. Hva er kriteriene for å være "løs kvinne"? Mer enn 10 sexpartnere? Mer enn 20? Mer enn 30? Eller flere? Og er det å ha hatt mange ons i en periode for eksempel eller er det å ha hatt mange forhold? Blir vanskelig å vite hva som er liksom grensen her? En annen ting er at mange kvinner kan ha en "løs" periode hvor de har endel korte forhold og ons før de roer seg ned og går inn i et fast forhold som samboer eller gift. Andre kan ha en "løs" periode som nyskilt, men roer det ned etterhvert. Så her er det mye som spiller inn. Grunnen for å være "løs" varierer også mye. Noen gjør det fordi de elsker sex og vil prøve ut mye. Noen gjør det av nysgjerrighet fordi de bare har hatt en partner i mange år og synes det er spennende å prøve mange forskjellige for sex. Andre fordi de har veldig stort behov for bekreftelse på at de er attraktive fordi de har dårlig selvtillit. Andre har vært utsatt for overgrep eller voldtekt og får derfor dårlige grenser sånn at det å ha sex med mange menn blir en form for selvskading. Så her kan det være både sunne og usunne grunner for å være "løs". For de fleste er det nok uaktuelt å være "løs" hele voksenlivet da. Uansett så er det viktig å nyansere hva man mener med "løs kvinne" for det er ikke noe entydig begrep egentlig. Anonymkode: 48b4e...902 2
Fuckman1983 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å se ned på. Homofile er mennesker som elsker og tenner på mennesker av samme kjønn. Løse kvinner er kvinner som nesten alltid har ekstremt lav selvrespekt og knuller menn for å få kjærlighet. Det handler mer om å synes synd på. Synes mye mindre om de mennene som ikke klarer å se gjennom slikt, og som faktisk tror at kvinner elsker kuk. De mennene må ha fått dårlig oppdragelse og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 82fe7...4d7 Er du 16-17 år og ligger med alt og alle, kan det selvsagt ligge lav selvrespekt og andre aspekter bak. Men de fleste voksne kvinner jeg her vært "borti" er definitivt ikke lav selvrespekt, snarere tvert imot. De bryr jeg ikke om hva andre måtte synes om dem og gjør som de vil. Mener du "løse menn" også har ekstremt lav selvrespekt? 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Skjønner helt ærlig ikke hvorfor folk bryr seg så mye over hva andre holder på med i sexlivet sitt.. har du sex med 1stk, 50stk, over 100stk, eldre, unge, menn, kvinner, kanskje begge deler.. hvem bryr seg??? Anonymkode: a4b3d...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, Fuckman1983 skrev: Er du 16-17 år og ligger med alt og alle, kan det selvsagt ligge lav selvrespekt og andre aspekter bak. Men de fleste voksne kvinner jeg her vært "borti" er definitivt ikke lav selvrespekt, snarere tvert imot. De bryr jeg ikke om hva andre måtte synes om dem og gjør som de vil. Mener du "løse menn" også har ekstremt lav selvrespekt? Det gjelder naturligvis i alle aldere. Vet ikke om noen kvinner med høy selvrespekt som ligger rundt, ei heller har jeg hørt om der, At du ikke kjenner igjen lav selvrespekt, kan dessverre ikke jeg hjelpe til med. Ja, det gjelder for menn også. Anonymkode: 82fe7...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Du klarte ikke å finne et annet ord enn løs? Anonymkode: 69770...5bc 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #18 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det gjelder naturligvis i alle aldere. Vet ikke om noen kvinner med høy selvrespekt som ligger rundt, ei heller har jeg hørt om der, At du ikke kjenner igjen lav selvrespekt, kan dessverre ikke jeg hjelpe til med. Ja, det gjelder for menn også. Anonymkode: 82fe7...4d7 Det er kanskje mer fordi du knytter selvrespekt til kropp og sex. Man kan ha både ha selvrespekt, og ha sex utallige ulike folk. Jeg mener det er en logisk feilslutning å tenke at dette trenger å ha en sammenheng, mange ser bare situasjonen ut ifra eget ståsted. At man ikke respekterer seg selv og sin egen kropp dersom man deler den med hvem som helst henger utelukkende sammen med personlig overbevisning og lyst. Hvis du ikke har lyst til å ha sex med et helt fotballag på en gang så føler du deg selvsagt ikke bra dersom du gjør det likevel. Du mister selvrespekten fordi du ikke respekterte dine egne grenser. Hvis det derimot er din største drøm så er det ingen grunn til at det skulle gå utover selvrespekten din, du gjør jo bare det du har lyst til, og respekterer dermed dine egne drifter og følelser. Anonymkode: e066d...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #19 Skrevet 5. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner helt ærlig ikke hvorfor folk bryr seg så mye over hva andre holder på med i sexlivet sitt.. har du sex med 1stk, 50stk, over 100stk, eldre, unge, menn, kvinner, kanskje begge deler.. hvem bryr seg??? Anonymkode: a4b3d...f7d Jeg tipper de fleste har en skrekk for å komme ut for en sånn person. Jeg bekymrer meg ikke over om naboen skulle finne en sånn, men jeg ønsker det ikke selv. Og så blir ofte (spesielt i en diskusjon på nettet) sånt polarisert. Det er ikke noe en tenker over til hverdags, men når temaet kommer opp, kommer mange av tankene på en gang. Det er vel bare en dealbreaker, som så mange andre? Noen kunne ikke tenkt seg å være sammen med en som er overvektig. Begge deler går det jo an å gjøre noe med, det ene i forkant (ikke ligg med alle du møter), det andre både før og etter (ikke stapp i deg alt du ser, men hvis du har gjort det, spis mindre, og gå en tur hver gang kjøleskapet uler) Det er ikke så vanlig at antallet kommer tydelig frem, men hvis man følger litt med, vil det dukke opp ord som «flørt», «date», «samboer» etc. Hvis det er snakk om en singel dame i 30-40-årene, kan man også legge til en ny i kvartalet. Hvis hun f.eks har vært singel i 5 år, kan man lage 20 ekstra hakk i beltet. Men om man ikke er ute etter en partner, tror jeg de fleste ikke har noen tanker om dette i hverdagen. Anonymkode: 81394...c52
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan ha både ha selvrespekt, og ha sex utallige ulike folk. Jeg forstår at man ønsker å tro det. Har til denne dag ikke møtt et menneske som frivillig innrømmer at de har lav selvrespekt. Anonymkode: 82fe7...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå