Gå til innhold

Hvordan bør en katte-leilighet se ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bygger en liten leilighet til katten vår Torstein. Leiligheten er på rundt 2 kvadrat meter. Hvordan har dere innredet deres katte-leiligheter? Vi tenkte at han skal ha en liggepute der, men hva mer? Har dere katteskrape og leker der også, og maten til pus? 

Anonymkode: 811a1...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det avhenger mye av om det er ute eller inne? Ute er det varme, søvn og mat de trenger om de først bruker tid i huset. Inne ville jeg i større grad gått for klatre og kloremuligheter, og leker. 

Anonymkode: bbd14...aec

Skrevet

Vår har bare sommerhus. Der er det hems med madrass og tepper. Klorebrett på veggen, og tepper på gulvet. Maten pleier vi å sette på gulvet. Nå er det bare i den varmeste årstiden det blir brukt, og den blir brukt til å sove og spise i. Det er egentlig en lekestue for barn.

Anonymkode: ff95a...908

Skrevet

Lekestativ, hyller så den kan klatre i høyden osv om plassen tillater det? Skjønner ikke helt hva du mener med leilighet.. er det en egen bygning eller en del av huset??

Anonymkode: 4a277...f55

Skrevet
På ‎05‎.‎09‎.‎2020 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Vår har bare sommerhus.

Anonymkode: ff95a...908

Bare sommerhus, ingen leilighet?!

(Den stakkars katta vår har bare to skåler og ei katteluke.)

Anonymkode: 5e042...f84

• Liker 3
Skrevet

Hva er en katteleilighet?  Har fulgt med tråden i håp på en oppklaring, men skjønner fortsatt ingenting. :fnise: 

Anonymkode: 59e86...b7a

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en katteleilighet?  Har fulgt med tråden i håp på en oppklaring, men skjønner fortsatt ingenting. :fnise: 

Anonymkode: 59e86...b7a

Dette lurer jeg også på... aldri hørt om før selv om jeg er en «crazy catlady» som har to katter.

Anonymkode: 2a7a1...194

Skrevet

Har katten deres en Aupair også?

Anonymkode: d6175...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...