AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Hei! Noen som har tips til kontor/administrasjon / logistikk bedrifter i Bergen hvor man kan ta læretid som voksen? Jeg har søkt meg ihjel men det er så vanskelig å finne! Hvilken bedrifter kan man ta læretid for å bli kontormedarbeider, og lagerjobb med truck kjøring? Anonymkode: 2c0a2...3ff
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Forsvaret? Anonymkode: 33b12...f36
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Jeg har sett annonnser fra universitetet og kommunen, de lyser ut kanskje kontormedarbeider lærling jobber en gang i året. Kanskje du kan ta kontakt med dem? Anonymkode: 66e9f...697
ErGlad Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett annonnser fra universitetet og kommunen, de lyser ut kanskje kontormedarbeider lærling jobber en gang i året. Kanskje du kan ta kontakt med dem? Anonymkode: 66e9f...697 Det stemmer. Du bør sjekke jobbnorge.no , og der pleier det å ligge noen slike stillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå