AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Del Skrevet 5. september 2020 Har plutselig god tilgang på knutekål. En grønnsak jeg ikke har noe forhold til, og det er heller ikke mye å finne på nett. Så tar gjerne i mot absolutt alt av tips og oppskrifter. Anonymkode: 1833d...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg liker å koke knutekål mør i lettsaltet vann og lage puré av den i stavmikser med litt fløte eller crème fraiche og en smørklatt. Smak til med salt, pepper, evt muskat, eller feks friskrevet pepperrot. Puréen minner om blomkålpuré, og paser som tilbehør til fisk eller feks kylling. Anonymkode: a5159...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 Brokkoli og knutekpl er sykt godt i suppe sammen med cheddar ❤️ Anonymkode: 7e7e9...6f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 Knutekål kan du bruke som du gjør med kålrot. Anonymkode: 1f005...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Del Skrevet 5. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Brokkoli og knutekpl er sykt godt i suppe sammen med cheddar ❤️ Anonymkode: 7e7e9...6f9 har du en oppskrift? Elsker å lage supper i slow cocker, og kjøre med stavmikser til slutt. Anonymkode: 1833d...a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Del Skrevet 5. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knutekål kan du bruke som du gjør med kålrot. Anonymkode: 1f005...ea7 Er veldig glad i rå kålrot, med rømmedipp. Egner knutekål seg også som snack når det er rått? Anonymkode: 1833d...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Del Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å koke knutekål mør i lettsaltet vann og lage puré av den i stavmikser med litt fløte eller crème fraiche og en smørklatt. Smak til med salt, pepper, evt muskat, eller feks friskrevet pepperrot. Puréen minner om blomkålpuré, og paser som tilbehør til fisk eller feks kylling. Anonymkode: a5159...6cb Takk! Det skal definitivt prøves, her går det mye i purèer til fisk ( stedet for saus). Anonymkode: 1833d...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. september 2020 #8 Del Skrevet 5. september 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Er veldig glad i rå kålrot, med rømmedipp. Egner knutekål seg også som snack når det er rått? Anonymkode: 1833d...a1a Absolutt, jeg syns den er litt søtere og litt sprøere enn kålrot,.Knutekål er en av mine knaskefavoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 5. september 2020 #9 Del Skrevet 5. september 2020 Raspet som råkost. I terninger i supper og gryter. Pleier også å ha knuutekål terninger i ertesuppe den siste kvarteren, veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå