Gå til innhold

Hadde du mye eller lite matlyst i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rundt uke 7, hvordan var det for deg da mtp matlyst? Har hatt lyst på ALT godt til idag. Igår begynte jeg å merke at jeg var litt uggen. Idag har jeg NULL matlyst og er bare sliten-ikke uggen. Blir sprø🤪

Anonymkode: c09f4...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig dårlig matlyst. Er i uke 8, vil bare spise når jeg er kvalm og da går der u kjeks og salt snacks. Blir fort mett.

Anonymkode: e0100...cd4

Skrevet

Er i uke 23 og har skjeldent matlyst... har vært sånn hele veien... svigers sier jeg er heldig, kan ikke påstå at jeg er enig. Var sånn forrige svangerskap og.

Skrevet

Hadde bare lyst på drittmat 😅 Eneste som fristet var pølser, pizza, potetgull og godteri. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde god matlyst i begge svangerskap. Men jeg hadde bare lyst på sunn og næringsrik mat, så jeg var heldig. Jeg spiste mye sunnere enn vanlig og la ikke på meg noe særlig mer enn kulen på magen. 

Anonymkode: 26447...3db

Skrevet
43 minutter siden, boblevann skrev:

Hadde bare lyst på drittmat 😅 Eneste som fristet var pølser, pizza, potetgull og godteri. 

Samme her! Fremdeles sånn i uke 14 😂

Anonymkode: fa52c...247

• Liker 1
Skrevet

Lite! Herlighet, tror egentlig jeg har fortrengt de første ukene.. 

Lagde næringstette smoothies, drakk mye eplejuice og hadde alltid salt potetgull i bilen tilfelle det skulle bli krise med kvalmen. Jeg hadde ikke lyst på noe som helst, prøvde å presse ned litt middag for å overleve. Nå som høygravid spiser jeg som en hest 😂

Anonymkode: 4323f...45a

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Fremdeles sånn i uke 14 😂

Ja her gikk det ikke over før 3. Trimester nærmet seg 😂

Skrevet
7 minutter siden, boblevann skrev:

Ja her gikk det ikke over før 3. Trimester nærmet seg 😂

Haha oh noo, est ut masse allerede 😂 

Skrevet

Ekstrem matlyst de første par ukene. La på meg noen kilo på kort tid. Så kom kvalmen og matlysten forsvant. Kvalmen gikk over etter noen uker og nå er matlysten som normalt men er ekstremt tørst og gira på vann gjennom hele døgnet. 17 uker. 

Anonymkode: 18bf6...3ff

Skrevet

Jeg hadde dårlig matlyst. I første trimester var jeg veldig kvalm, og det bedret seg, men matlysten var ganske laber hele svangerskapet. Nå som babyen er født og jeg ammer, er jeg sulten som en ulv og alt smaker himmelsk. 

Anonymkode: 8d5d0...59b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...