Gå til innhold

"Helt ærlig, hadde du pult meg?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

En full kvinne spurte meg om det for litt siden. Jeg ville først ikke svare, men hun fortsatte "Helt ærlig, hadde du pult meg?" osv. Jeg valgte da å være ærlig og svarte at jeg hadde pult henne, men da måtte jeg drukket en del sprit først. For hun var ikke den peneste.

Hun ble da sur og begynte å slenge dritt. Men hva annet kunne jeg si? Jeg ville ikke si noen ting, men når hun ber om ærlighet må hun jo få det?

Anonymkode: efa78...6ac

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er bra at du svarte ærlig, hun presset deg jo til å svare. Hun høres ut som en harrytass.

Anonymkode: bdca3...333

• Liker 17
Skrevet

Det er litt som når de spør "Ser jeg feit ut i denne?" 
uansett hva du svarer vil det bli feil. "Du ser flott ut i den, men du ser enda bedre ut i den andre" er kanskje en gylden middelvei? 😄

Kvinner som ikke vil høre sannheten må slutte å spørre. 

• Liker 4
Skrevet

Rart å spørre om. 

Anonymkode: d0bec...349

Skrevet

Hvorfor sa du ikke bare at du var homse?

Anonymkode: 60afe...056

• Liker 6
Skrevet

Spurte du henne om hun hadde pult deg 'a? Hehe

Anonymkode: 5bc9f...8f3

Skrevet

Hvorfor sa du ikke bare nei og gikk unna? Det er bare idiotisk og irriterende når kvinner spør om ting man skjønner at de egentlig ikke vil ha svar på. 

Skrevet
32 minutter siden, Paranøtt skrev:

Hvorfor sa du ikke bare nei og gikk unna? Det er bare idiotisk og irriterende når kvinner spør om ting man skjønner at de egentlig ikke vil ha svar på. 

Tenkte hun trengte å høre sannheten. Hun var irriterende og full!

TS

Anonymkode: efa78...6ac

• Liker 2
Skrevet

Hadde hun vært den peneste, hadde hun nok ikke spurt om det, nei :)

Anonymkode: 3c8e2...b45

• Liker 1
Skrevet

Bra at du var ærlig, det fortjente hun. 

Men hvis du får slike spørsmål i fremtiden, og ønsker å beholde den gode stemningen, så må man alltid la være å si sannheten, og enten sminke den inn eller si det dama selv vil høre. 

Anonymkode: b8149...199

• Liker 1
Skrevet

Det der er akkurat det samme som menn som prøver å sjekke en opp og blir sure hvis de blir avvist. Totalt idiotisk og grunnløst, samtidig som jeg hvertfall har litt mer forståelse for sånt i fylla enn når personen er edru. Like ubehagelig å bli utsatt for såklart, men personen har jo ikke helt kontroll. 

Anonymkode: 2efc0...4d2

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er akkurat det samme som menn som prøver å sjekke en opp og blir sure hvis de blir avvist. Totalt idiotisk og grunnløst, samtidig som jeg hvertfall har litt mer forståelse for sånt i fylla enn når personen er edru. Like ubehagelig å bli utsatt for såklart, men personen har jo ikke helt kontroll. 

Anonymkode: 2efc0...4d2

Helt enig. Blir man avvist av en person klarer man alltids finne bedre. Om noen avviser en er de ikke verdt tiden ens :)

Skrevet

Jeg syns du kunne vært litt mer fintfølende, hadde det kostet deg noe å bare si ja.

Det er ikke alltid en trenger å være dønn ærlig.

Hvorfor ikke gi henne en god selvfølelse, jeg vil kalle det for en god gjerning.

Syns det var litt dårlig gjort av deg

• Liker 3
Skrevet

Drøy oppførsel. Sykt harry...

Anonymkode: 2f334...a64

Skrevet

Du må jo kunne vist litt takt og tone, så du kunne kanskje svart:

Visst du hadde spurt meg når jeg sto og pisset og først hadde utstyret fremme så kunne jeg sikkert høvlet over deg.

Anonymkode: 2afb0...7c7

Skrevet

Si ja... Kukken er blind, å fitte er fitte

Anonymkode: 7ee15...31f

Skrevet

Høl er vel høl? Det kjennes jo godt ut uansett

Anonymkode: 189cb...58c

Skrevet

Det var mange damer som spurte meg om dette da jeg stod i døra. De kom der fulle og med skjørtet på halv tolv. "Du skal være med meg hjem etterpå". Nei jeg hadde ikke tenkt det. Det var noen ørefiker og noen få knær som kom susende innimellom. Det var visst feil svar. Men fulle damer er skikkelig avtennende. 

Skrevet
Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev:

Det var mange damer som spurte meg om dette da jeg stod i døra. De kom der fulle og med skjørtet på halv tolv. "Du skal være med meg hjem etterpå". Nei jeg hadde ikke tenkt det. Det var noen ørefiker og noen få knær som kom susende innimellom. Det var visst feil svar. Men fulle damer er skikkelig avtennende. 

Når spriten går inn går vettet ut. Kvinner kan være veldig brutale og voldsomme når de drikker. Og å slå er lavmål. Jeg er kvinne selv og har både sett og opplevd lignende. Jeg drikker meg aldrig full, så får med meg mye. 

Anonymkode: 85e78...7d0

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når spriten går inn går vettet ut. Kvinner kan være veldig brutale og voldsomme når de drikker. Og å slå er lavmål. Jeg er kvinne selv og har både sett og opplevd lignende. Jeg drikker meg aldrig full, så får med meg mye. 

Anonymkode: 85e78...7d0

Ja det er håpløst innimellom. Det var så tydelig at de skulle slå og så jeg lot de bare slå. Møtte slaget deres med hodet. Det endte jo opp med vond hånd og gråt og knust selvtilit. Sparkingen deres måtte jeg "blokke". Der hadde flere skrittet som mål. Det tåler ikke like mye. Endte opp med at de fikk vondt i beinet også. Noen måtte ha hjelp av venner for å forlate utestedet etter de prøvde seg på sparking. 

Så sprit har jeg lite tro på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...