Ville91 Skrevet 5. september 2020 #1 Del Skrevet 5. september 2020 Over årene har jeg både solgt og kjøpt ting på Facebook og brukt messenger til å chatte med kjøper/selger. Disse menneskene skal jeg jo aldri ha noe mer med å gjøre, derfor er det irriterende at de kommer opp på vennelista på messengeren min som pålogga. Er det noen måte å fjerne disse på? (Har googla uten å bli så veldig klok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 5. september 2020 Ingen? 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 Det irriterer meg også! Jeg vet ikke svaret, bortsett fra at du kan blokkere dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dini Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 På messenger, nederst trykker du på personer. Så trykker du på telefonbok øverst til høyre, så kommer en liste over alle navn. Trykk på "i" på siden av navnet og så på fjern kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2020 Dini skrev (På 5.9.2020 den 10.50): På messenger, nederst trykker du på personer. Så trykker du på telefonbok øverst til høyre, så kommer en liste over alle navn. Trykk på "i" på siden av navnet og så på fjern kontakt. Ekspander Dette gjelder kun for de man har lagt til fra telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 5. september 2020 solmåneogstjerner skrev (På 5.9.2020 den 10.48): Det irriterer meg også! Jeg vet ikke svaret, bortsett fra at du kan blokkere dem. Ekspander Helt utrolig at det ikke finnes en sånn funksjon 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 5. september 2020 #7 Del Skrevet 5. september 2020 Dini skrev (På 5.9.2020 den 10.50): På messenger, nederst trykker du på personer. Så trykker du på telefonbok øverst til høyre, så kommer en liste over alle navn. Trykk på "i" på siden av navnet og så på fjern kontakt. Ekspander Ja, også må man huske på å fjerne hurtigbuffer osv i innstillinger for at det skal bli registrert. Veldig tungvint, men det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 5. september 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 5. september 2020 wahaj skrev (På 5.9.2020 den 12.21): Ja, også må man huske på å fjerne hurtigbuffer osv i innstillinger for at det skal bli registrert. Veldig tungvint, men det fungerer. Ekspander Men ikke når det gjelder personer lagt til som ikke er importert fra telefonkontakter.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. september 2020 #9 Del Skrevet 5. september 2020 Hvordan gjør man dette via pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 6. september 2020 #10 Del Skrevet 6. september 2020 Ville91 skrev (På 5.9.2020 den 19.22): Men ikke når det gjelder personer lagt til som ikke er importert fra telefonkontakter.. Ekspander Jo, det gjør det. Iallefall på Android tlf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 6. september 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 6. september 2020 wahaj skrev (På 6.9.2020 den 4.21): Jo, det gjør det. Iallefall på Android tlf Ekspander Har iPhone 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå