AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Første avsnitt, for at de skal gidde å lese videre og at det ikke skal se ut som det er klipt og limt fra en mal på nett? Tips? Anonymkode: 5e45f...9f6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Det er vanskelig å komme med forslag, for første avsnitt skal si kort hvem du er og knytte det sammen med engasjement til jobben du skal gjøre. Anonymkode: afc49...0d7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vanskelig å komme med forslag, for første avsnitt skal si kort hvem du er og knytte det sammen med engasjement til jobben du skal gjøre. Anonymkode: afc49...0d7 Lurer på om du misforstår? Jeg tror Ts snakker om det som er før dette. Det stedet der vi i normale brev ville skrevet «Hei.» Jeg pleier å vise til stedet der jeg fant stillingsannonsen, og si at jeg med dette vil søke på den. Inni mellom dette går det an å komme med adjektiver om hvor bra stillingen virker. Anonymkode: e9bb9...318
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om du misforstår? Jeg tror Ts snakker om det som er før dette. Det stedet der vi i normale brev ville skrevet «Hei.» Jeg pleier å vise til stedet der jeg fant stillingsannonsen, og si at jeg med dette vil søke på den. Inni mellom dette går det an å komme med adjektiver om hvor bra stillingen virker. Anonymkode: e9bb9...318 Jo, men det må jo knyttes litt til hvem man er? Jeg skriver noe lignende: Hei. Viser til utlyst stilling som X ved Y på Finn.no. Jeg er en Z fra Universitetet i Æ, med spesialisering innen Ø og Å. Jeg ønsker å søke på stillingen grunnet de varierte arbeidsoppgavene og muligheten til å bidra på et viktig samfunnsområde. Men jeg er ingen ekspert. Anonymkode: afc49...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå