AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Jeg er 27 år og skal søke på drømmejobben innen administrasjon og salg. Jeg har fra før erfaring fra resepsjon (fagbrev), har jobbet som selger siden endt fagbrev og tatt noen turer på sjøen som restaurasjonsmedarbeider om sommeren. I tillegg til noen små deltidsjobber underveis, og før læretid etc, ikke store greiene. Hva bør jeg legge ved av attester o.l i tillegg til CV? Skal jeg legge ved dokumentasjon på bestått fagprøve? Anonymkode: 7d5c8...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Ja, definitivt. Det er vel det mest relevante til jobben du søker? Anonymkode: 79919...01b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, definitivt. Det er vel det mest relevante til jobben du søker? Anonymkode: 79919...01b Ja, i all hovedsak er det jo det. Ser egentlig ikke noe annet som er av interesse å legge ved, ettersom jeg har vært og er ansatt ved samme plass de siste 4-5 årene. Bare synes det høres stusselig ut. Anonymkode: 7d5c8...5b8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Stusselig med fagbrev? Det synes jeg absolutt ikke. Jeg har bare lagt ved attest fra nåværende arbeidssted (siste 5 år), fordi de andre er så korte og lenge siden, men hadde utvilsomt lagt ved fagbrev om jeg hadde det. Anonymkode: 79919...01b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå