Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27 år og skal søke på drømmejobben innen administrasjon og salg. Jeg har fra før erfaring fra resepsjon (fagbrev), har jobbet som selger siden endt fagbrev og tatt noen turer på sjøen som restaurasjonsmedarbeider om sommeren. I tillegg til noen små deltidsjobber underveis, og før læretid etc, ikke store greiene.

Hva bør jeg legge ved av attester o.l i tillegg til CV? Skal jeg legge ved dokumentasjon på bestått fagprøve? 

Anonymkode: 7d5c8...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, definitivt. Det er vel det mest relevante til jobben du søker? 

Anonymkode: 79919...01b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, definitivt. Det er vel det mest relevante til jobben du søker? 

Anonymkode: 79919...01b

Ja, i all hovedsak er det jo det. Ser egentlig ikke noe annet som er av interesse å legge ved, ettersom jeg har vært og er ansatt ved samme plass de siste 4-5 årene. Bare synes det høres stusselig ut. 

Anonymkode: 7d5c8...5b8

Skrevet

Stusselig med fagbrev? Det synes jeg absolutt ikke. Jeg har bare lagt ved attest fra nåværende arbeidssted (siste 5 år), fordi de andre er så korte og lenge siden, men hadde utvilsomt lagt ved fagbrev om jeg hadde det. 

Anonymkode: 79919...01b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...