Gå til innhold

Tråden for de som tenner på å tisse på seg

oda02

Anbefalte innlegg

Sikkert mange av oss her som har en fetisj for å tisse på oss. Også sikkert enda flere som ikke forstår det eller til og med ikke visste at noen folk tenner på det engang.

Så for deg som har fetisjen: hvor har du gjort det? Hvor mange ganger? Har du blitt tatt? Vet du om noen som også driver med slikt? Gjør du det ofte eller orker du ikke? Vet kjæresten din om det?

Jeg gjør det som oftest på stranda når det ikke er for mange mennesker. Sitter i bikini på sanden eller blant store steiner og kjører på. Det er altfor lett. Også har tisset på meg alene i skogen en del ganger. Hjemme blir det litt kjedelig, men har selvsagt gjort det også der likevel, både inne og i hagen. Ingen som vet om dette i det virkelige liv.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tisse på seg i skogen, ja særlig! Må drasse med seg klesskift og å få vaska seg før en tar på nye....tror ikke på trollet

Anonymkode: 17d74...47d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en vanlig fetisj? Jeg skjønner ikke greia, men vi er jo alle forskjellige 😄

Anonymkode: 2fd47...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du bør få sjekket hue.

Anonymkode: 43bb2...f89

Fordi hun tenner på noe du ikke gjør? Nei, hun bør ikke "få sjekket hue", men du bør kanskje kjenne litt ekstra godt etter på din egen evne til å anerkjenne at andre mennesker føler og tenker annerledes enn deg. 

Anonymkode: c8e8e...3c0

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette en vanlig fetisj? Jeg skjønner ikke greia, men vi er jo alle forskjellige 😄

Anonymkode: 2fd47...6ca

Relativt vanlig. Søk etter det på nettet (også "omorashi"). Jeg vil tro at det er vanlig nok at du kjenner til noen som liker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner ikke på det, men synes det er fascinerende at andre gjør det. Er en veldig harmløs fetisj, så det er bare fint at de som liker det kan kose seg med det. 

Har du lest "Bunnforhold" av Anne B. Ragde? 

Anonymkode: d57dc...405

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke på det, men synes det er fascinerende at andre gjør det. Er en veldig harmløs fetisj, så det er bare fint at de som liker det kan kose seg med det. 

Har du lest "Bunnforhold" av Anne B. Ragde? 

Anonymkode: d57dc...405

Nei, har ikke lest den boka.

Fetisjen krever mye tid og energi. Og det blir ekkelt når du er ferdig. Skulle egentlig ønske jeg hadde en fotfetisj i stedet eller noe 😂 men sånn er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen fetisj med å tisse på meg, men jeg elsker å tisse ute, så det å sitte i bikini på stranden er nokså nært!

Mine første seksuelle opplevelser handlet om å tisse på meg, så det er mulig jeg har en uoppdaget fetisj, men tror det måtte vært en bleiefetisj, ikke en om å tisse i buksen. 

Anonymkode: d6b32...e38

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men onanerer du samtidig eller får orgasme? Eller er det mer forspill? 

Anonymkode: 87e61...f31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det hender jeg kommer hjem fra en løpetur og løper rett i dusjen og tisser på meg i løpetøyet før det går i vaskemaskinen.

Har også litt erfaringer med wet-sex og spruting med partnere. Jeg synes det er deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det hender jeg kommer hjem fra en løpetur og løper rett i dusjen og tisser på meg i løpetøyet før det går i vaskemaskinen.

Har også litt erfaringer med wet-sex og spruting med partnere. Jeg synes det er deilig! 

Gud, det var hot! Og en god ide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 minutter siden, Middelmådig skrev:

Gud, det var hot! Og en god ide. 

Det gjelder å drikke mye de siste fem kilometerne. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men onanerer du samtidig eller får orgasme? Eller er det mer forspill? 

Anonymkode: 87e61...f31

Har aldri turt å gjøre sånn før jeg er hjemme... ennå 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det gjelder å drikke mye de siste fem kilometerne. 😉

Så klart... drikke så mye som mulig tre timer på forhånd. Elsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, oda02 skrev:

Så klart... drikke så mye som mulig tre timer på forhånd. Elsker det.

Enig. Flere partnere jeg har hatt blir ekstra kåte når de har full blære. Teorien er at en full blære legger press på G-punktet slik at det blir mer følsomt. Jeg kan føle det samme mot prostata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Enig. Flere partnere jeg har hatt blir ekstra kåte når de har full blære. Teorien er at en full blære legger press på G-punktet slik at det blir mer følsomt. Jeg kan føle det samme mot prostata.

Interessant... så du tror at dette kan være en grunn til at vi har denne fetisjen?

Endret av oda02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, oda02 skrev:

Interessant... så du tror at det kan være en grunn til at vi har denne fetisjen?

Det varierer nok veldig fra person til person. For noen det det nok bare den fysiske effekten jeg nevnte over. For mange -og jeg er nok i denne gruppen- så er nok skam og lyst i kombinasjon en ganske sterk tonic.

En partner av meg ble veldig kåt når hun hadde full blære. Når hun sa at hun MÅTTE på do fortsatte jeg å massere g-punktet hennes med fingre eller penis. Jeg holdt henne ikke tilbake, men var bestemt i blikk og handling men jeg kalte henne en grisejente som ikke går på do. Det endte alltid med at hun fikk helt sinnsyke orgasmer samtidig med at hun tømte blæra fullstendig og helt ukontrollert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det varierer nok veldig fra person til person. For noen det det nok bare den fysiske effekten jeg nevnte over. For mange -og jeg er nok i denne gruppen- så er nok skam og lyst i kombinasjon en ganske sterk tonic.

En partner av meg ble veldig kåt når hun hadde full blære. Når hun sa at hun MÅTTE på do fortsatte jeg å massere g-punktet hennes med fingre eller penis. Jeg holdt henne ikke tilbake, men var bestemt i blikk og handling men jeg kalte henne en grisejente som ikke går på do. Det endte alltid med at hun fikk helt sinnsyke orgasmer samtidig med at hun tømte blæra fullstendig og helt ukontrollert.

For min del handler det mer om at jeg tisser med vilje. Foretrekker det faktisk fremfor å miste kontroll. Men jeg tror det er mindre vanlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, oda02 skrev:

For min del handler det mer om at jeg tisser med vilje. Foretrekker det faktisk fremfor å miste kontroll. Men jeg tror det er mindre vanlig.

Men alltid alene, ikke med partner? Da er nok følelsen av skam mer fremtredende, vil jeg tro? Men igjen; folk og folka følelsesliv er heldigvis veldig variert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...