AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hvordan hadde du reagert? Har så lyst å bare suge han. Eller sette meg på ansiktet hans. Men tørr ikke. Livredd for å bli avvist, eller at det er turnoff og ikke greit å overrumple han slik. Hadde dere blitt gretten hvis kona vekka deg for sex? Han ikke fått noe skikkelig svar fra han hva han tenker om det. Har hintet. Hender han vekker meg om morgenen da for sex og jeg sier aldri nei. Han er A menneske og jeg B. Men bør vel gå begge veier ang vekking? Jeg synes det er så flaut å vise kåthet, selv etter mange år som gift. Liker best at han sier når han vil ha sex, så er jeg alltid med/lyst. Anonymkode: 18a5b...b54
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Jeg vekket nettopp min mann her isted👌 Noen ganger er han ikke "i humør" til det, da avviser han på en fin måte også tar vi det igjen neste dag el. Han vekker meg mye oftere om morgenen for sex enn jeg vekker han på natten, da er ikke jeg klar, men lar han slippe til selvom. Anonymkode: b952f...db4 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Det er ikke greit med mindre man har avtalt det på forhånd. Er faktisk overgrep å ha sex med noen som sover, så her må det ligge en avtale mellom dere i bunn hvis dette er noe dere begge ønsker og er komfortabel med. Anonymkode: ed112...f63 11
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke greit med mindre man har avtalt det på forhånd. Er faktisk overgrep å ha sex med noen som sover, så her må det ligge en avtale mellom dere i bunn hvis dette er noe dere begge ønsker og er komfortabel med. Anonymkode: ed112...f63 Skal da vekke han. Ikke ha sex med han sovende. Anonymkode: 18a5b...b54 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal da vekke han. Ikke ha sex med han sovende. Anonymkode: 18a5b...b54 Flott. Anonymkode: ed112...f63
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Nei, ikke greit med mindre det er "avtalt". Altså at du spør "er det greit at jeg vekker deg inatt med sex/suging etc?" Anonymkode: 9b31a...6f3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke greit med mindre det er "avtalt". Altså at du spør "er det greit at jeg vekker deg inatt med sex/suging etc?" Anonymkode: 9b31a...6f3 Da er jo hele spenningen over. Anonymkode: 18a5b...b54 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da er jo hele spenningen over. Anonymkode: 18a5b...b54 Hvis du skal vekke han før du gjør noe seksuelt så trenger du ikke å spørre på forhånd. Skal du derimot vekke han ved å suge han så skal man spørre på forhånd. Anonymkode: ed112...f63 10
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Det er voldtekt å ha sex med noen som sover uten samtykke. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 17 minutter siden, Uatskillelig skrev: Det er voldtekt å ha sex med noen som sover uten samtykke. Er du kristenfundamentalist eller hva er greia? Makan til pripne damer på dette forumet. Anonymkode: b92a2...9f8 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er jo hele spenningen over. Anonymkode: 18a5b...b54 Nei. Enten er det med samtykke, ellers er det overgrep + ødeleggig av søvn. Om du ikke klarer å syntes samtykkende sex er spennende, så er det noe som skurrer med deg. Kanskje jobbe med det først? Om jeg skal bli vekt, vil jeg at det skal være avtalt. Anonymkode: 9b31a...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Til ts; de fleste liker å bli vekket av samboeren sin med litt kos, i hvert fall hvis dere har et bra sexliv, men er ikke alltid man er i humør, så ikke bli fornærmet om du blir avvist. Ikke vær redd for å prøve, og blokkér støyet fra disse pripne damene Anonymkode: b92a2...9f8 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal vekke han før du gjør noe seksuelt så trenger du ikke å spørre på forhånd. Skal du derimot vekke han ved å suge han så skal man spørre på forhånd. Anonymkode: ed112...f63 Boooooring. Ts, ikke ta råd fra disse fossilene. Anonymkode: b92a2...9f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #14 Skrevet 5. september 2020 Hadde aldri hatt sex med noen som vekket meg, samme hva de ville.. Anonymkode: 88b7b...519
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du kristenfundamentalist eller hva er greia? Makan til pripne damer på dette forumet. Anonymkode: b92a2...9f8 «Straffeloven § 291 Med fengsel inntil 10 år straffes den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende adferd, b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.» Når man sover er man i høyeste grad ute av stand til å motsette seg handlingen, og det regnes per def., som voldtekt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Snart kommer det vel en annen misjonær som kommer til å hevde at S&M/bondage er voldtekt. "Samtykke er sexy" 😂😂😂. Høres ut som noen av folka her inne planlegger sex flere timer i forveien, gjeeeeesp. Anonymkode: b92a2...9f8 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Snart kommer det vel en annen misjonær som kommer til å hevde at S&M/bondage er voldtekt. "Samtykke er sexy" 😂😂😂. Høres ut som noen av folka her inne planlegger sex flere timer i forveien, gjeeeeesp. Anonymkode: b92a2...9f8 Ingen tvil om at samtykke er sexy - derfor burde man som kvinne fylle ut og undertegne et Samtykkeskjema for seksuelt samkvem før man har sex. Anonymkode: 58382...8d5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #18 Skrevet 5. september 2020 Jeg er kvinne da, men elsker å bli vekket av at kjæresten tar på meg/presser seg inn i meg. En ytterst sjelden gang er jeg ikke i humør og da sier jeg bare det. Men 99% av gangene er det bare deilig. Anonymkode: 6c8c8...b83 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #19 Skrevet 5. september 2020 Er enig i de som sier at man må ordne med samtykke før man begynner med seksuelle handlinger på en sovende person. Er også enig i at "hey, kan jeg vekke deg i natt med en blowjob?" tar vekk litt av spenninga. Dere er gift, så det du kan gjøre er å spørre mannen din om hvordan han hadde likt at du vekket han med suging eller annet. Da har han muligheten til å enten si at "nei, det hadde jeg ikke likt i det hele tatt" eller "det tror jeg hadde vært kjempedigg". Da vet du hva han tenker om det, og kan handle deretter Anonymkode: 14ce8...ffa 10
k0u Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 (endret) . Endret 5. september 2020 av k0u angrer :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå