Gå til innhold

Single (yngre) menn, hva tenker dere om sex med (voksne) utro damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både ONS og elsker forhold. Er det turn on å vite at hun har en annen, men velger deg for sex? 

Hva hadde du tenk om hun forsatt ønsker kontakt med deg kun for seksuell kontakt? 
Ville dere likt å få dirty snap? Blitt kåt av det? Eller turn off med en dame som tørr å vise sin kåthet? 

Tenker dere at hun ikke får nok/bra nok sex? Søker spenning? Hva er deres tanker om slike damer? 

Hvis dere er på byen, klarer dere å se hvem noen av disse er? Hva som gjør at du blir tent da? 

Mange spørsmål. Håper noen tar seg tid til å svare. 

Hilsen voksen gift dame som har hatt både ONS og elsker, og lurer på hva dere yngre single menn egentlig tenker om meg/oss litt eldre gifte kvinner. 

Anonymkode: 6be30...9e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 5.9.2020 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Hilsen voksen gift dame som har hatt både ONS og elsker, og lurer på hva dere yngre single menn egentlig tenker om meg/oss litt eldre gifte kvinner. 

Hadde du spurt meg som 20 åring hadde jeg flydd på deg og gitt deg en skikkelig omgang sex, men det var før jeg selv ble bedratt... Det betyr ikke at jeg dømmer deg TS, ikke tenk på det, jeg har forlengst sluttet å bekymre meg for andre, og jeg liker gjerne å prate om det for å få forståelse...

Nei, det er turn-on, modent og sexy at du viser din kåthet... Jeg luktet vel lunta at litt eldre var kåte, men jeg turte jo ikke å spørre, heldigvis var det ei som spurte meg til slutt. En fantastisk opplevelse jeg aldri ville vært foruten, hun lærte meg mye og jeg ble forelsket i henne. Jeg likte å knulle så lenge på henne at vi lå gjennomvåt av svette og utmattelse, hoppet i dusjen og la meg inntil henne en stund. Dro hjem før det ble lyst så ingen skulle fatte mistanke, hun var mitt hemmelige sikkerstikk... (hun var ugift)

Jeg tente på at hun var moden, søtt smil og skrukker, slank og luktet godt, og du verden så lyst jeg hadde henne. Husker jeg lå å fantaserte om henne både dag og natt. Da hun spurte meg begynte jeg nesten å gråte av glede, hun ble min diamant og domina i mange år❤️

Endret av Bamseklemmer
(hun var ugift)
  • Liker 3
Skrevet

Her får man tydeligvis aldri nok bekreftelser :P 

Anonymkode: 688c0...28f

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes narsissisme er fryktelig avtennende, en utro kvinne tenner meg like mye som en gjennomsnittlig dampveivals.

Anonymkode: 6fb4b...7c7

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg var med noen sånne i mine single dager. Mindre styr enn med jevnalderene jenter, og ganske enkel sex.

Samtidig så jeg litt ned på dem for måten de lot sin mann i stikken og lysten gå sin gang. Jeg så på det som en fin mulighet til å få kuken sugd av en villig dame med god erfaring, og jeg kunne dra hjem etterpå uten noe mer mas.

Sluttet med dette da hun ene fikk følelser, og ville ha mer, og ville forlate sin mann. Sorry, men jeg på 25 år er ikke interessert i et forhold med deg på 47, som allerede er på vei nedover. Jeg har livet foran meg. Jeg ser på deg som enkel og god sex, ikke en potensiell livspartner.

Anonymkode: 023bb...a96

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var i 20-årene knullet jeg en del damer i 40-årene som var gift. Synes det var spennende, men for meg har det alltid vært mest spennende når mannen så på meg knulle kona hans. Altså at hun var hotwife og han var cuckold.

• Liker 6
Skrevet

Det har alltid vært min drøm!

M23

Anonymkode: 5815e...440

• Liker 2
Skrevet

Ikke uten samtykke fra mannen.

Anonymkode: 73e7d...0f2

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Single (yngre) menn, hva tenker dere om sex med (voksne) utro damer?

Jeg er ikke interessert i sex med kvinner uten moral og empati, så det er fullstendig uaktuelt.

Anonymkode: c2860...722

• Liker 3
Skrevet

Var på en del opptatte damer når jeg var o 20-årene, men de var som regel også i 20-årene og noen i 30-årene. Var ikke så redd for om de ble gravide så ble alltid konfomfri sex med opptatte damer for min del.

Anonymkode: e65e9...4b6

Skrevet

nam nam 

Anonymkode: 3b129...275

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er "yngre menn" ? 

Anonymkode: b3e0c...643

Skrevet

Tenker du er desperat og stakkars mann

Anonymkode: 7da25...1bc

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på en del opptatte damer når jeg var o 20-årene, men de var som regel også i 20-årene og noen i 30-årene. Var ikke så redd for om de ble gravide så ble alltid konfomfri sex med opptatte damer for min del.

Anonymkode: e65e9...4b6

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Skrevet

Gutt i 20 årene her

Jeg tror ikke jeg hadde tenkt spesielt på det om det var et ONS at du hadde hatt en mann, det kan jo fort gå under radaren også når man er mest opptatt av sexen. Men hadde man holdt kontakten er det jo noe man vet, har vært borti det, og jeg har jo vært så ærlig å sagt at jeg blir døds kåt og vil ligge. Men det blir frustrerende om man ikke får sex på en stund såklart med noen som hadde hatt type. Og man blir vel tankefull på om man er bra nok når du har flere, men er du ærlig på at du er kåt og viser kåtheten som du sier så er det kun et pluss. Jeg hadde hvertfall ligget selv om du var nypult, uendelig knulling er vanskelig å si nei til, men kan ikke snakke for alle :) og det er vanskelig åpeke ut eldre damer som vil på f. Feks byen, men tankene etter blikking osv får man til å lure, selv om man ikke tar kontakt fordi man tenker det ikke er sånn at eldre damer vil det, det må vel være få av dere? :)

Anonymkode: cfdd6...8f3

• Liker 1
Skrevet
På 5.9.2020 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Både ONS og elsker forhold. Er det turn on å vite at hun har en annen, men velger deg for sex? 

Hva hadde du tenk om hun forsatt ønsker kontakt med deg kun for seksuell kontakt? 
Ville dere likt å få dirty snap? Blitt kåt av det? Eller turn off med en dame som tørr å vise sin kåthet? 

Tenker dere at hun ikke får nok/bra nok sex? Søker spenning? Hva er deres tanker om slike damer? 

Hvis dere er på byen, klarer dere å se hvem noen av disse er? Hva som gjør at du blir tent da? 

Mange spørsmål. Håper noen tar seg tid til å svare. 

Syns du er forkastelig!

Gjest Alterego666
Skrevet
På 5.9.2020 den 9.00, AnonymBruker skrev:

Jeg synes narsissisme er fryktelig avtennende, en utro kvinne tenner meg like mye som en gjennomsnittlig dampveivals.

Anonymkode: 6fb4b...7c7

Utroskap er ikke grunnlag for å stille diagnose.

Skrevet

At jeg ikke skal ødelegge forholdet deres og få en illsint mann med knust hjerte på døra. Stakkars kar. De får gjøre ting i riktig rekkefølge, slå opp først. 

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Utroskap er ikke grunnlag for å stille diagnose.

Narsissisme og narsissistisk personlighetsforstyrrelse er ikke det samme

Anonymkode: 9d90c...da1

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg hadde flere muligheter da jeg var yngre. Er et par jeg angrer på at jeg ikke takket ja til. (Ble kalt lurekuk f.eks 😂).

Avstod ikke pga samvittighetsgrunner, mer frykten av å få en fly forbanna ektemann på døra som kunne banke meg opp / verste fall drepe meg.

Anonymkode: 5e37c...711

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...