Smørblomsten Skrevet 20. juli 2005 #1 Del Skrevet 20. juli 2005 Hjelp! Hvordan får man bort beise-flekker som man har sølt når man har beisa huset? Må innrømme det er en del stygge småflekker av beis rundt omkring på terrassen/tregulvet... Nå når det regner, syns det enda bedre også, uff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 21. juli 2005 Er det virkelig ingen som vet?!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 Har du prøvd å skrape de bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg kunne også godt tenkt meg en "vidunderkur" for dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. juli 2005 #5 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg måtte pusse dem bort når jeg beisa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 21. juli 2005 #6 Del Skrevet 21. juli 2005 Ok, da vet jeg det... *sukk* Her er det også en del beisflekker, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #7 Del Skrevet 21. juli 2005 Her er det også en del beisflekker, ja... ← Her også... Puss Puss... så kanskje vi får en suss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå