Gå til innhold

Har noen sett The L Word?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du? 

Tenkte å se. 

Anonymkode: 89cf4...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var helt hektet på the L Word når det gikk på TV. 

Anonymkode: b8d46...aff

• Liker 1
Skrevet

Tror det er flere tråder om det her. Jeg elska den serien. Det er et must å se om du er skeiv jente! 

Anonymkode: fcdad...c73

Skrevet

Elsker den. Gleder meg til sesong 2 av den nye kommer 😊

Skrevet

Jeg er ikke skeiv jente, er hetro, men jeg likte veldig godt den serien. 

Anonymkode: 78fa3...68c

Skrevet

Ser nå at det er to serier. 

Jeg begynte nå på Generation Q på HBO. Er hetro selv og likte serien godt,  Den var bra, men er bare en sesong. Kan ikke finne den andre. Søkte på Netflix. Noen som vet hvor evt? 

Skrevet

De første sesongene var bra. Ååh, hadde så crush på Alice.  Som merkelig nok var den eneste som var lesbisk i virkeligheten;)

Anonymkode: 9ebee...2df

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De første sesongene var bra. Ååh, hadde så crush på Alice.  Som merkelig nok var den eneste som var lesbisk i virkeligheten;)

Anonymkode: 9ebee...2df

Det var hun da virkelig ikke, selv av de originale hovedrolleinnehaverne. Katherine Moennig (Shane) er lesbisk.

Anonymkode: e4c74...a14

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser nå at det er to serier. 

Jeg begynte nå på Generation Q på HBO. Er hetro selv og likte serien godt,  Den var bra, men er bare en sesong. Kan ikke finne den andre. Søkte på Netflix. Noen som vet hvor evt? 

Ikke så rart, sesong 2 har ikke blitt sluppet enda☺️

Skrevet

Elsket den da den var ny. Endelig var det en serie som handlet om sånne som meg. Kjærlighetsforhold med fine, feminine damer. Carmen var min favoritt. Tror den serien hadde stor betydning for en voksende trygghet i å være lesbisk, og det føltes veldig vågalt og stas at det var sex mellom kvinner på tv!

Anonymkode: 8e4f0...cf8

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Tbag skrev:

Ikke så rart, sesong 2 har ikke blitt sluppet enda☺️

Tenkte da på den som heter bare The L Word. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte da på den som heter bare The L Word. 

Aha, da var det jeg som misforsto☺️ Men sant, alle sesongene av den lå ute før, men har blitt tatt bort😔

Skrevet

Alle sesongene ligger ute på Viaplay

Anonymkode: 6a7cd...565

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle sesongene ligger ute på Viaplay

Oops, det gjør det visst ikke lenger🥺

Skrevet

Da er det ingen plass jeg kan se den første da. Kjedelig. 

Skrevet

Milde måne som jeg hater den tv-serien der 😂 Husker den var så populær i det skeive miljøet jeg var i som tenåring, alle ville så gjerne være en "Shane" 🤮 Glemmer ikke en eks av meg som begynte å sammenligne seg med diverse karakterer for å så bryte ut at hun derfor ikke klarte å være trofast 🤣

Anonymkode: 22d8d...c8b

Skrevet

Stor fan av både The L Word og oppfølgeren Gen Q. Den første serien er ikke tilgjengelig på strømmetjenestene lengre, men finnes på DVD. Muligens Showtime har en strømmetjeneste hvor en kan kjøpe tilgang? 

Anonymkode: f5e8e...d2f

Skrevet

Veldig bra serie. Jeg er ikke lesbisk men syns serien er både fin og underholdende. Har sett alle sesongene mange ganger. Ikke like begeistra for Generation Q, men glad for å se Bette, Alice og Shane igjen. 

Anonymkode: 39397...4c1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor fan av både The L Word og oppfølgeren Gen Q. Den første serien er ikke tilgjengelig på strømmetjenestene lengre, men finnes på DVD. Muligens Showtime har en strømmetjeneste hvor en kan kjøpe tilgang? 

Man kan strømme The L Word og den fæle realityserien, The Real L Word på Sho.com 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...