AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hei. Samboer og hans foreldre snakker om at vi skal kjøpe en felles hytte/leilighet i et populært hytteområde. Det er mulig at broren og vil bli med på dette. Foreldrene er veldig grei, og jeg liker de veldig godt, men likevel har jeg mine tvil. 1. Om jeg først skal ha hytte da, så hadde det vært deilig med noe helt eget. Ikke at vi måtte stresset med at de kommer etter oss og vi må rydde og vaske. 2. Hvordan fordele denne hytten da? Skal vi dele den halve ferien hver? Eller være der sammen.. Jeg orker ikke være sammen de på hytta hver ferie, for det første blir det for mange, for det andre så er barna helt crazy når de er sammen med de. De er oppe til kl 23, og det skal skje noe heeele tiden. Jeg ønsker at de skal legge seg nogenlunde i rett tid. 3. Økonomi og interiør. Her ser jeg at det kan bli en stor utfordring. De vil ha det på en måte, vi på en annen... 4. Samlivsbrudd. La oss si vi går ifra hverandre. Da er de evt flere enn meg, og jeg blir automatisk kastet ut av en hytte jeg trolig har blitt glad i. Samboer eeeelsker å være med de, og det er greit. Men jeg kan rett og slett ikke se at dette er lurt. Er det noen som har flere argumenter jeg kan bruke? Anonymkode: 1d132...75a
solmåneogstjerner Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 (endret) Ikke gjør det! Trenger ingen argumenter. Endret 4. september 2020 av solmåneogstjerner 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Har erfaring med å eie hytte med flere i familien. Det fungerte ikke, og skapte mer problemer enn glede. Ikke gjør det. Anonymkode: a40fa...870 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har erfaring med å eie hytte med flere i familien. Det fungerte ikke, og skapte mer problemer enn glede. Ikke gjør det. Anonymkode: a40fa...870 Det er det jeg ser for meg. Hvordan løste dere det til slutt? Eller eier dere fortsatt? Nei, dette har jeg virkelig ikke lyst til... Anonymkode: 1d132...75a
solmåneogstjerner Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det jeg ser for meg. Hvordan løste dere det til slutt? Eller eier dere fortsatt? Nei, dette har jeg virkelig ikke lyst til... Anonymkode: 1d132...75a Da lar du være 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå