Gå til innhold

Interiørdesignere, og andre som er over middels interessert i interiør er hovne og arrogante og ser ned på andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes at interiørdesignere, fargekonsulenter og andre som er over middels interessert i interiør er hovne og arrogante? De ser ofte ned på hvordan andre har det hjemme/hvordan man går kledd og har en hoven måte å snakke til andre på.

Anonymkode: c922f...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vis mann sa engang, Ts, at dersom noen opplever at «alle» i en gruppe, setting eller situasjon oppfører seg snodig, støtende eller avvikende så er det personen selv som er snodig, avvikende eller støtende. 

Hvorfor tror du folk bryr seg om hvordan du lever? Og hvorfor tenker du at de som bryr seg dømmer deg?

Sannsynligheten for at de er «dømmende» og «nedlatende» er svært liten. Sannsynligheten for at du er dømmende og nedlatende mot deg selv fordi du skammer deg og føler deg uverdig er veldig stor. 

Anonymkode: fb54d...f2a

• Liker 8
Skrevet

Nei, den erfaringen har ikke jeg.  Vi brukte arkitekt da vi tegnet huset vårt, og det vi merket oss, var hvor opptatt han var av hvordan vår praktiske hverdag var.  Han ga oss løsninger som vi aldri hadde klart å tenke ut selv, og søkte alltid billigste løsning. 

Nå trenger terrassen en oppgradering, og vi har kontaktet en hagedesigner for å få råd til hvordan vi bør plassere en pergola/utestue/drivhus slik at overgangen fra hus til hage blir pen.  Har bare møtt positiv respons.   

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vis mann sa engang, Ts, at dersom noen opplever at «alle» i en gruppe, setting eller situasjon oppfører seg snodig, støtende eller avvikende så er det personen selv som er snodig, avvikende eller støtende. 

Hvorfor tror du folk bryr seg om hvordan du lever? Og hvorfor tenker du at de som bryr seg dømmer deg?

Sannsynligheten for at de er «dømmende» og «nedlatende» er svært liten. Sannsynligheten for at du er dømmende og nedlatende mot deg selv fordi du skammer deg og føler deg uverdig er veldig stor. 

Anonymkode: fb54d...f2a

Ts her. Jeg snakker ikke av personlig erfaring. Jeg har sett det på div tv-programmer om oppussing blant annet. Synes de er litt nedlatende noen ganger og lurer derfor på om andre synes det. Det er bare noe jeg har lagt merke til, men kan jo selvfølgelig ha noe med klippingen å gjøre.

og jeg tror jo ikke at arkitekter/designere er nedlatende overfor betalende kunder.

Det jeg mener er når de kommenterer andres hjem. Det kom kanskje ikke klart fram av det jeg skrev.

Anonymkode: c922f...f48

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er interiørkonsulent og jeg bryr meg ikke om hvordan andre har det hjemme. Hjelper gjerne med råd om noen spør. Alle liker jo forskjellig😊 vi er utdannet til å se et bredt spekter og lære kunden å kjenne. Er jo kunden som skal være fornøyd..

Anonymkode: b830c...a7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...