Gå til innhold

hadde du ville stoppet ut hunden din?

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg kjenner en preparant som sa at han hadde fått spørsmål om å stoppe ut kjærledyr noe ganger!

han så at de fleste som ville ha dette gjort tok kontakt rett etter at dyre hadde død, og til alle sammen hadde han sakt at de skulle tenke på saken et par dager og så ringe igjen hvis de fremdeles vil ha det gjort, og det er enda ikke en eneste en rom har ringt igjen!

i det store og hele tror jeg det er ganske få preparanter som vil stoppe ut kjæledyr, i hvertfall ikke hvis de er seriøse!

det er i hvertfall min mening!

:Nikke:

Kjenner en utstopper jeg og, han har gjort det en gang eller noe, da sammen med faren sin. Det var noe av det verre han har gjort, og han gjør det ikke igjen. Det skal legges til at eieren hadde en rimelig sterk reaksjon da hunden ble hentet, kastet seg ned og gråt osv...

Har to hunder, ingen av de skal stoppes ut, men jeg vil gjerne få en urne med hjem, så kan den gravlegges i hagen til farmor ved siden av katten til kusinen min. Farmor bor i utkanten av en stor skog, så det blir ikke mellom rosene og tulipanene i bedet foran stuen liksom ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoppe ut hunden min? Neeei! Aldri aldri aldri.

Får faktisk frysningar av tanken :hår:

Hunden vår døde då eg var 12 år og det var heilt grusomt. Hadde aldri komt over det om ho skulle stått stiv og kald i kjellarstua eller noko resten av livet. Fytti katta altså.

Skrevet

NEI! Det hadde jeg ikke gjort!

Liker ikke utstoppede dyr i det hele tatt, men tanken på å stoppe ut et kjæledyr gjør meg kvalm!

Makaber tanke, synes jeg, å sitte der å kose hunden sin som ser ut som før, bare at den er kald og stiv og har glassøyne... :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...