Gå til innhold

hadde du ville stoppet ut hunden din?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: he he he . Nei ,Trajan får leve i minnene tror jeg når den dag kommer. Jeg lurer litt på hvordam de gjør det med pelsen.- Er den kunstig?? har jo sett utstoppede dyr, og jeg synes det er rart de ike mister pelsen??? Men det er jo et helt annen spørsmål. Svaret er nok nei, det blir for ekkelt ja.. :ler:
Videoannonse
Annonse
Gjest Spacegirl
Skrevet

Nei, det blir litt for makabert... Nå har jeg ikke hund, men tanken på å skulle ha katten min stående på peisehylla... GRØSS

Skrevet

Har ikke hund, men jeg har en katt, og jeg har ikke kunnet tenke meg å stoppe han ut.

Liker ikke utstoppede dyr jeg, synes det blir ekkelt. De sitter liksom og stirrer på meg med døde øyne :overrasket:

Gjest Aurélie
Skrevet

Nei, det kunne aldri ha falt meg inn. Foretrekker å gravlegge kjæledyr i hagen. På den måten har jeg de fortsatt rundt meg, og kan plante blomster på graven og minnes de slik de var da de var levende, og ikke stirre på de som utstoppede, stive versjoner av hva de engang var.

Skrevet

Nei. Utstoppede dyr skremmer meg. Husker bestefar til eksen hadde en kanin i stua og jeg skvatt hver gang jeg så den.

Skrevet

en stor dalmatiner på peishylla?

synes rett og slett det er ekkelt med utstoppete dyr...

så nei, kommer ikke til å stoppe ut hunden min.

Skrevet

Syke mennesker...

Stopper man ut de på to menn man er glade i og har mistet også???

Skrevet

Nei, absolutt ikke :sjokk:

Men en gubbe jeg vet av har skinnet av sine 3 elghunder hengende på veggen :sjokk:

Skrevet

Men en gubbe jeg vet av har skinnet av sine 3 elghunder hengende på veggen :sjokk:

!!! FYTTERAKKERN !!!

Gjest Violetta
Skrevet

Så ekkelt! :hakeslepp::sjokkbla:

Skrevet

Oh my god - bare TANKEN på en død hund i stuen gjør meg småkvalm!!

Gjest Xerox
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg. Uff. Ha den døde hunden stående på stua å se på meg. tror jeg hadde blitt mørkeredd.

Skrevet

Veit om en som har stoppet ut st.bernards hunden sin. Den ligger nå som et gulvteppe på soverommet hans... SYKT SYKT!

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg kjenner en preparant som sa at han hadde fått spørsmål om å stoppe ut kjærledyr noe ganger!

han så at de fleste som ville ha dette gjort tok kontakt rett etter at dyre hadde død, og til alle sammen hadde han sakt at de skulle tenke på saken et par dager og så ringe igjen hvis de fremdeles vil ha det gjort, og det er enda ikke en eneste en rom har ringt igjen!

i det store og hele tror jeg det er ganske få preparanter som vil stoppe ut kjæledyr, i hvertfall ikke hvis de er seriøse!

det er i hvertfall min mening!

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg har spøkt et par ganger med sambo om at når Pinny dør,skal vi stoppe henne ut i angrepspositur (som den ene ungen gjorde med hunden i Hotell New Hampshire av John Irving), men ærlig talt, det kunne aldri falt meg inn.Det blir for makarbert.Dessuten ville jeg ikke ha følt at hun var helt "stedt til hvile" hvis hun stod i stua i utstoppet utgave. Da vil jeg 1000 ganger heller ha bildene og de gode minnene og det er det.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke vitsen. Hunden min betyr noe for meg pga personligheten sin, og den bevarer man jo uansett ikke ved å stoppe den ut.

Gjest Kålungen
Skrevet

Nei!

Veldig glad i hunden min, men hun skal heller begraves i hagen under treet sammen med de døde undulatene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...