AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hvorfor ser svenskene bedre ut enn oss? Synes de har mer symmetriske ansikt, slankere også, men skjønner ikke hva grunnen kan være? vi har jo relativt likt kosthold som dem?? klima også?.... 😅 Anonymkode: 1d575...65a 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 News flash! Mennesker er forskjellige. Selv nordmenn og svensker er det forskjell på. Trodde dette var noe alle visste. Anonymkode: 4099c...02f 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: News flash! Mennesker er forskjellige. Selv nordmenn og svensker er det forskjell på. Trodde dette var noe alle visste. Anonymkode: 4099c...02f Ja, såklart , men hvorfor ser nesten alle svensker ut som modeller... Anonymkode: 1d575...65a 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, såklart , men hvorfor ser nesten alle svensker ut som modeller... Anonymkode: 1d575...65a Ehhh fordi de gjør ikke det?? Norske folk er mye finere🙄 Anonymkode: 85731...b1a 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, såklart , men hvorfor ser nesten alle svensker ut som modeller... Anonymkode: 1d575...65a Tror du kun ser en spesiell gruppe svensker. Tror de er akkurat like pene/stygge/tynne/tykke som nordmenn - vi har vel det samme opphavet. Anonymkode: 60c53...758 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Jeg synes også at svenskene ser finere ut. Det er fordi de, i snitt, har rundere ansikter, som er i mine øyne penere. Norske ansikter er oftere kantete, avlange. Men, som sagt, tror det er bare smakssak. Anonymkode: 748a8...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Vi skandinavere har like gener, og det er lite med ansiktstrekk som skiller oss. Det at du syns svensker ser bedre ut kommer an på klesstil og andre sosiale koder. Selv syns jeg svenske menn fort blir for femi og metroseksuelle i stilen. Anonymkode: a9f96...c19 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes også at svenskene ser finere ut. Det er fordi de, i snitt, har rundere ansikter, som er i mine øyne penere. Norske ansikter er oftere kantete, avlange. Men, som sagt, tror det er bare smakssak. Anonymkode: 748a8...ea7 Det er morsomt, for jeg synes det er motsatt! Vi nordmenn har mindre definerte ansikt føler jeg ahaha. Anonymkode: 1d575...65a
Kågebruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Svenskene fikser mer på utseendet. Det er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, såklart , men hvorfor ser nesten alle svensker ut som modeller... Anonymkode: 1d575...65a Litt som bergensere... Mye flotte folk i Bergen, mye mer enn resten av landet virker det som Anonymkode: 878af...1e4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Jeg ser ikke forskjell på en svenske, nordmann eller danske..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Det er ikke uten grunn at svenske damer ofte kommer høyt/høyest oppe på lista over verdens mest attraktive, mens de norske må ta til takke med en del lavere plassering. Geografien og historien er årsaken til dette. Anonymkode: ced26...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 Jeg irriterer meg over at jeg alltid tenker «svensk» når jeg ser enkelte og så er det rett! Det kan være ei jeg ser eller ei jeg ser på TV før hun snakker... «hun er svensk!» tenker jeg, og så er hun pokker meg det! Det er noe med øynene. De har et skarpere og mer våkent blikk, blåere øyne på en måte. Og så virker de mer naive. Nordmenn har et mer arrogant kroppsspråk og er mer lukket i væremåten. Ser generelt surere ut. Men at vi er styggere enn svenskene er jeg ikke enig i.. Anonymkode: 22dcf...4a7 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #14 Skrevet 5. september 2020 Janne Formoe har et utseende som egentlig er veldig svensk når jeg tenker meg om, men man tviler ikke på at hun er norsk heller. Vendela Korsebom er egentlig halvt svensk og halvt tyrkisk men hun ser mer norsk ut enn både svensk og tyrkisk. Ser ikke tyrkisk ut i det hele tatt. Anonymkode: 22dcf...4a7
Gjest Achelois Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Jeg tror det er kulturelt betinget. Vi i Norge har kanskje en "svakere" signatur i måten å opptre på, derfor er det lettere å se andre kulturer/samfunn/grupper tydeligere. Jeg bare gjetter.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Svenskene har nok blandet seg mer med både slaviske og sentraleuropeiske folk i lang tid, som Norge ikke har (sett bortifra sjøhandel), de hadde jo et større imperie på 1700 tallet. Anonymkode: e1160...576 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: News flash! Mennesker er forskjellige. Selv nordmenn og svensker er det forskjell på. Trodde dette var noe alle visste. Anonymkode: 4099c...02f 3 timer siden, Kågebruker skrev: Svenskene fikser mer på utseendet. Det er grunnen. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svenskene har nok blandet seg mer med både slaviske og sentraleuropeiske folk i lang tid, som Norge ikke har (sett bortifra sjøhandel), de hadde jo et større imperie på 1700 tallet. Anonymkode: e1160...576 2 minutter siden, Achelois skrev: Jeg tror det er kulturelt betinget. Vi i Norge har kanskje en "svakere" signatur i måten å opptre på, derfor er det lettere å se andre kulturer/samfunn/grupper tydeligere. Jeg bare gjetter. Hvorfor kjøper folk premisset i tråden!? At det er klare forskjeller i utseendet til nordmenn og svensker er jo bare tull (hvis ikke vil jeg ha en kilde på det). 🤦♂️ Anonymkode: e3f63...4c5 3
Gjest Achelois Skrevet 5. september 2020 #18 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kjøper folk premisset i tråden!? At det er klare forskjeller i utseendet til nordmenn og svensker er jo bare tull (hvis ikke vil jeg ha en kilde på det). 🤦♂️ Anonymkode: e3f63...4c5 Det er bare synsing fra min side (kilde Achelois, 2020)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #19 Skrevet 5. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, såklart , men hvorfor ser nesten alle svensker ut som modeller... Anonymkode: 1d575...65a Vet ikke? Men enig i at alle på den der Ullared-serien er snygga!!! Anonymkode: 351ad...60f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #20 Skrevet 5. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skandinavere har like gener, og det er lite med ansiktstrekk som skiller oss. Det at du syns svensker ser bedre ut kommer an på klesstil og andre sosiale koder. Selv syns jeg svenske menn fort blir for femi og metroseksuelle i stilen. Anonymkode: a9f96...c19 Haha. Enig. Når jeg er i Stockholm lurer jeg nesten på om annenhver mann jeg ser er homo. Anonymkode: c63c9...43c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå