Gå til innhold

Problemer med airpods pro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg AirPods Pro i mai. Etter en lang periode med problemer hvor den ene proppen ikke vil lade i ladeboksen, så har jeg levert de på reparasjon. Det tok 3 uker, hvor de bestilte inn 2 nye propper, men byttet ikke ladeetuiet. Jeg hentet de på torsdag, brukte de til de var utladet og satte de i ladeetuiet igjen hvor jeg oppbevarer de når de ikke er i bruk.

Men nå er det fremdeles slik at det kun er den ene som lader... Proppene har altså vært brukt kun èn gang siden de kom fra reparasjon. 

Jeg vet at de som utgangspunkt har 3 forsøk på å rette opp i samme feil før jeg kan kreve ny vare, men nå har de nettopp vært på reparasjon og jeg forventet selvsagt at det da skulle være i orden og jeg har svært lite lyst til å sende de vekk i 3 nye uker. Hva kan jeg kreve av butikken nå? Kan jeg kreve ny vare? Jeg er avhengig av støydempingen i forbindelse med at vi er to som har digital hjemmeundervisning og vi bor i en liten leilighet. Det har vært et stort problem nå når vi har hatt eksamen, og neste eksamen er like rundt hjørnet... 

Anonymkode: e1508...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte meg AirPods Pro i mai. Etter en lang periode med problemer hvor den ene proppen ikke vil lade i ladeboksen, så har jeg levert de på reparasjon. Det tok 3 uker, hvor de bestilte inn 2 nye propper, men byttet ikke ladeetuiet. Jeg hentet de på torsdag, brukte de til de var utladet og satte de i ladeetuiet igjen hvor jeg oppbevarer de når de ikke er i bruk.

Men nå er det fremdeles slik at det kun er den ene som lader... Proppene har altså vært brukt kun èn gang siden de kom fra reparasjon. 

Jeg vet at de som utgangspunkt har 3 forsøk på å rette opp i samme feil før jeg kan kreve ny vare, men nå har de nettopp vært på reparasjon og jeg forventet selvsagt at det da skulle være i orden og jeg har svært lite lyst til å sende de vekk i 3 nye uker. Hva kan jeg kreve av butikken nå? Kan jeg kreve ny vare? Jeg er avhengig av støydempingen i forbindelse med at vi er to som har digital hjemmeundervisning og vi bor i en liten leilighet. Det har vært et stort problem nå når vi har hatt eksamen, og neste eksamen er like rundt hjørnet... 

Nei, du kan ikke kreve ny vare da de først har rett til å rette opp samme feil. Du kan derimot forklare problemet ditt, og det hjelper alltid å ha en hyggelig tone, så får du gjerne viljen din og får et nytt produkt umiddelbart. 

Anonymkode: 495e5...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har 2 forsøk.

Og siden de ikke reparerer, men bare bytter burde det ikke være noe problem å få de til å bytte etuiet. Det er jo tydelig der problemet ligger og ikke i proppene. Grunnen til at det tar så lang tid er nok fordi de samler opp skaer og sender en felles ordre til et sentrallager et eller annet sted i verden som sender det hit med container. Er ikke så mye du får gjort med det.

Anonymkode: c2f00...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du kan ikke kreve ny vare da de først har rett til å rette opp samme feil. Du kan derimot forklare problemet ditt, og det hjelper alltid å ha en hyggelig tone, så får du gjerne viljen din og får et nytt produkt umiddelbart. 

Anonymkode: 495e5...efe

Ja, jeg skjønner liksom ikke hvorfor de må sendes til et verksted når de uansett ikke kan repareres, men bare byttes ut. Synes det er merkelig at butikken ikke lagerfører ekstradeler... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problemet med mine, jeg blåser i begge ladehullene inni etuiet før jeg setter airpodsene inn og har ikke hatt problemet siden

Anonymkode: e37b7...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...