AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hva er det med at alle bukser plutselig er høyvanns-korte??? Både vide og smale! Er langt i fra alle fasonger som kler moten heller. Jeg får krea av korte bukser, og sliter big time med å finne meg bukse for tiden!. Sist endte jeg opp med et snitt a'la "bestemor". 🙄 Hvor finner jeg lange nok bukser, hva gjør andre som vil ha buksa like lang som beina? Anonymkode: b45a2...15d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Plutselig? Eiendomsmeglere har forfektet høy vannstand i femten år... Så kom hipsterne, var det rundt ti år siden? De frykter nok vannstanden den globale oppvarmingen skal bringe, men før vannstanden er her ser det bare tåpelig ut. Anonymkode: dbe66...bc9 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Plutselig? Eiendomsmeglere har forfektet høy vannstand i femten år... Så kom hipsterne, var det rundt ti år siden? De frykter nok vannstanden den globale oppvarmingen skal bringe, men før vannstanden er her ser det bare tåpelig ut. Anonymkode: dbe66...bc9 Med plutselig mener jeg at denne moten har inntatt alle arena og butikker det siste året. Jeg husker godt 80-tallet, men gikk ikke i sånne selv. Ønsker meg en mer allsidig mote- kle deg i det som kler fasongen din best! Hadde vært genialt, og mulig å finne klær som passer innimellom. 😉 Men ja, høyvannsbukser ser bare tåpelig ut. Som om man egentlig vil gå i shorts og ikke klarer bestemme seg? Eller har vokst ut av buksa, evt krympet i vask 🙈 Anonymkode: b45a2...15d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Det er genialt, endelig kan de av oss med korte bein få noe som passer😀 Anonymkode: 3b1b9...4cf 6
WhiteSwan Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Jeg sliter ikke med å finne lange nok bukser, er 175 og handler bukser i typiske kjedebutikker
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Jeg elsker korte bukser, bare så det er sagt, men synes da det er jevnt med korte og lange bukser på markedet om dagen. Massevis av superlange bukser til og med, som jeg på 1,67 er nødt til å legge opp før jeg kan forlate huset med dem. Anonymkode: 40ab5...233
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 On 9/5/2020 at 2:48 PM, AnonymBruker said: Det er genialt, endelig kan de av oss med korte bein få noe som passer😀 Anonymkode: 3b1b9...4cf Jeg er ikke spesielt lang (159), det får disse korte buksene til å se enda mer latterlig ut på meg. De blir verken korte eller vanlige. 😛 ts Anonymkode: b45a2...15d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 On 9/5/2020 at 2:51 PM, WhiteSwan said: Jeg sliter ikke med å finne lange nok bukser, er 175 og handler bukser i typiske kjedebutikker Bukser med fint snitt som går helt ned til skoene? Hvilke kjedebutikker snakker vi om? Anonymkode: b45a2...15d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke spesielt lang (159), det får disse korte buksene til å se enda mer latterlig ut på meg. De blir verken korte eller vanlige. 😛 ts Anonymkode: b45a2...15d Jeg er 160, og finner oftere bukser som er for lange enn for korte... 🤔 Jeg kler heller ikke korte bukser, men har ingen problem med å finne alternativ. Hvor i all verden handler du....? Anonymkode: 8e856...667
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #10 Skrevet 7. september 2020 Er 180 cm, synest det er bedre med bukser som skal være kort framfor bukser som skal være lange men blir korte på meg 😅 Til dømes joggebukser er umulig å finne lange nok i kvinne størrelser. Anonymkode: 9ea53...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå