Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 ...og poster noe vi aldri har hørt eller sett noe av før. Helt ukjente folk, rariteter, små skatter eller kjempedansemusikk fra diger stadion et sted. Nå ser jeg for meg at vi spiller noe vi kjenner på youtube f.eks. og sjekker ut forslagene nedover og plukker en av de ukjente der. Er du med? Han her har jeg aldri hørt før. Bildet fanget min interesse og han skal få sine minutter i oppmerksomhetens lys av meg. Jeg er velvillig sånn. Stafittpennen gå videre til neste musikant.
Sheik Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Jeg tror jeg har sett litt for mye parodier i det siste, for nå dukket dette opp hos meg 😂 ler så jeg griner! 2
Sanjar Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Her er et album som er så undergrunn at du må bruke spade. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2020 Wow...passer helt fint til meg en tidlig søndagsmorgen hvor jeg egentlig ikke er helt våken. Suggererende hypnotisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå