AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hvilke vinterjakker til toåringer anbefaler dere? 😊 Anonymkode: 9c9ca...07c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Anbefaler heldress. Anonymkode: aa27c...a46 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler heldress. Anonymkode: aa27c...a46 Barnet har heldress. Vi skal ha vinterjakke i tillegg. Anonymkode: 9c9ca...07c 1
Olsen Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Pass på at jakken har glatt innside- ikke fleece som for. Da er jakken letter å ta av og på. Har brukt Mikk-Line og Reima. Og mange andre merker som er rimeliger. Stort sett vært fornøyd. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Isbjørn of Sweden er bare hel utrolig bra kvalitet. Holder barnet både varmt og tørt uansett vær. Kjøpte dress første gang til barnet som 2-åring, men er så fornøyd at vi siden har hatt både dresser, bukser og jakker til alle årstider av dette merket. Kan ikke sammenliknes med noe annet. Vannsøyle på 15.000 og er helt rått. Koster litt, men ikke verre enn andre kvalitetsplagg. Man finner dessuten Isbjørn til greie priser på Finn. Klærne varer og varer og har jeg opplevd slitasje på disse klærne er det etter MYE bruk. Barnet vårt er nå 12 og har fortsatt en hel masse fra Isbjørn. Definitivt favorittmerket over alle andre!!! Anonymkode: 0e582...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnet har heldress. Vi skal ha vinterjakke i tillegg. Anonymkode: 9c9ca...07c Jeg anbefaler like fullt dress. Toåringer vokser i full fart, og bruker dress i hverdagen. De vinterjakkene jeg kjøpte inn da barna var 1-2 år ble omtrent aldri brukt. Anonymkode: aa27c...a46 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Jeg kjøpte dunjakke fra Stormberg. Så godt, varm og lett😊 Støtter den med glatt innside fremfor fleece eller (grøss) pels Anonymkode: b85ae...6f5
Olsen Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg anbefaler like fullt dress. Toåringer vokser i full fart, og bruker dress i hverdagen. De vinterjakkene jeg kjøpte inn da barna var 1-2 år ble omtrent aldri brukt. Anonymkode: aa27c...a46 Vi brukte vinterjakken som "ut i bilen"- jakke. Litt lettere å ta av og på en vinterjakke enn hele dressen. Det betyr at man ikke behøver å se etter det optimale med tanke på slitestyrke og vanntetthet, men det mest funksjonelle med tanke på glidelås og for. Lett å ta av og på. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Brukte aldri vinterjakke på en så liten en. De skal jo ikke ha den på i bilen, og bruker det ikke i barnehagen. Så brukte heller ullgenser/ulldress til og fra barnehagen/butikken etc😊 Anonymkode: 84e81...927 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 Vi brukte vinterjakke mye, så her er det nok forskjell på bruken hos folk. Hvis dere bare har dress, hva gjør dere når dere går med ungen i vogn og skal inn et sted? Det er mye lettere å ta av jakke (og eventuelt pledd/dyne) enn å styre med en hel dress. Uansett, vi hadde ei dunjakke fra Reima som var veldig bra, og noen billigere fra Lindex o.l.som fungerte fint når det ikke var fullt så kaldt. Anonymkode: 64dd7...adb 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 Har brukt dunjakke fra Skogstad i flere år, siden minste var rundt to vært veldig fornøyd. Anonymkode: efbb5...8a0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Billigsalg på Zara fungerte veldig fint her Anonymkode: 5c318...e97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Enig i at her er det mye ulik praksis.. min sønn er 2 år nå og vi tenker både boblejakke, skalljakke + bukse og et par dresser som han kan bruke. men i fjor brukte vi definitivt mest skallbukse og vinterjakke til lek og utebruk. Brukte mye ullgenser til og fra butikker , etc.. hadde dress da også men brukte faktisk aldri Anonymkode: 9cf75...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Billigsalg på Zara fungerte veldig fint her Anonymkode: 5c318...e97 Jakken som vi brukte til mini i fjor (da 1 år) var fra Zara. Den var helt perfekt til både høst, mild vinter og tidlig vår. Anonymkode: 9cf75...fa2
atropos Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 Vi har hatt dunjakke fra reima. Veldig fornøyd med den ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Skrevet 4. september 2020 Dunjakke fra Bergans. Den er ikke veldig slitesterk, men til lek bruker vi uansett dress... Anonymkode: 82a55...637
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Skrevet 4. september 2020 Dunjakke fra Stormberg Anonymkode: a8bec...527
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Skrevet 4. september 2020 Vi brukte mye dunjakke. Mye bedre enn dress om man bruker vogn med vinterpose i. Dunjakke blir heller ikke så klumpete for de har jo gjerne velsig lett for. Ulempen er at de går lett istykker om de utsettes for slitasje. Så til lek brukte vi dress. Anonymkode: 2a3a2...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Skrevet 4. september 2020 Vi brukte en 2nd hand jakke som var helsyntetisk og vannavstøtende. Glatt innside, så lett å ta av og på. Men det skal sies at vi ikke brukte den særlig mye, så jeg tror ikke du trenger noe av topp kvalitet Anonymkode: 66f0c...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå