Gå til innhold

Barnet mitt foretrekker bonusfar over meg, normalt?😢

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skjønn datter på 2 år. Hennes barnefar har vært så og si fraværende siden hun ble født, men hennes bonusfar derimot har vært der fra første stund. Nå har det seg sånn at hun foretrekker han over meg. Han får de beste smilene, de lengste latterkulene, og i det hele tatt det «beste» av henne. Jeg derimot er den som setter grenser, er bestemt og derfor kanskje oppfattes litt «streng». 

Min datter ser rart på meg når jeg henter henne fra barnehagen, mens bonusfar får full jubel. Hva gjør jeg galt? Dette er sårt for mammahjertet. 💔

Nå skal det sies at ettersom bonusfar jobber borte så er det dager han ikke er hjemme, mens jeg er hjemme med henne hele tide og sørger for at hun for masse kjærlighet og kos uten at det gjør saken noe bedre. Noen som har opplevd det samme her? :( 

Anonymkode: f7dfa...b2a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 2-åring tenker ikke biologi!

De aller fleste unger har perioder hvor de foretrekker den ene eller den andre forelderen, eller bestemor for den saks skyld!

Du gjør ikke noe galt! Det er helt normalt! Fortsett som du gjør, men ikke bli såret ;) Vær heller glad for at de har et så godt forhold!

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår at det kan være sårt for deg. Men plutselig snur det🙂 Og visst det er slik at du er den som setter mest grenser, er det kanskje ikke så rart at hun i en periode forholder seg litt mer "lattermildt" til bonusfaren. Men når barna vokser til vet de også å sette pris på tydelighet og grenser i større grad. Ikke bekymre deg, du er en kjempegod mor❤️

Anonymkode: 0887c...c9c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...