Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 Hei! Hvilke vil du rangere som de 3 beste merkene innen hud- og hårpleie og sminke? Selv synes jeg: Dermalogica er best på hudpleie. jeg bruker ALT av min hudpleie fra dem(rens,peeling,øyekrem,fuktighetskrem,maske,solkrem++) Dyrt,men det er viktig å passe på hva man putter på seg i ansiktet. Clinique er det merket jeg bruker mye sminke fra.det er noe av de rimlige i et parfymeri-men billig er det jo ikke.Bruker foundation, lipgloss,maskara,eyeliner,rouge,shampo og parfyme derfra. Guerlain: her har jeg 3 favoritter. Øyeskygger,eyeliner og solpudder.Alle 3 sitter leeeenge og er lett å påføre riktig og jevnt! Hvilke er dine 3 favoritter??
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Egentlig ganske vanskelig å si: Hår: Kerastase til hårpleie, Sebastian på styling Hudpleie: Dermalogica, MD Formulations, Dr. Hauschka Sminke: YSL, Chanel, Dior. Endret 20. juli 2005 av Lilith
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Hår: Redken og Nicky Clarke (styling) Hud: Dermalogica, Dr.Hausckha, Decleor Makeup: Chanel (elsker både innhold og design)
Felixa Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Hår: Redken og Kerastase Hud: Decleor og MD Formulations Sminke: YSL, Dior og Chanel
Pleier Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Hår: Kerastase Hud: ingen favoritter enda Sminke: YSL
Morea Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Hår: Redken og Kerastase Hud: Dermalogica eller Sisheido Sminke: Chanel, Shu Uemura og YSL
eclipse Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Hår: Sebastian og Redken Hud: Dermalogica, MD og Dr.Hausckha Sminke: Clinique, Chanel og Dior
Rosenrød Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 Hud: Dermalogica Hår: Redken Sminke: Make up store og Mac
Salt Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Hår: Bruker en salig blanding, sliter litt med å finne "merket for meg" Hud: Shiseido Sminke: Dior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå