Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en såkalt vennegjeng, har kjent flere av de i mange år nå. Men så er noen av de plutselig ute på tur i dag, dette blir selvsagt lagt ut på snapp osv. Så begynner man å lure på hvorfor de ikke har spurt meg osv. 

vet at folk kan møtes uten at alle er invitert, likevel bryr jeg meg så mye om dette. Overtenker ting osv, føler jeg ikke blir godt nok likt, selv om det er helt feil. 

Jeg orker ikke alltid å være med på ting heller? Jeg har perioder jeg ikke «orker» å møte folk osv og humøret mitt kan svinge ganske mye. I tillegg til dette har jeg gode folk rundt meg! Føler også at kjærlighetslivet mitt går skeis oppi alt sammen... 

Anonymkode: bf469...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ofte sier nei til ting, eller aldri tar initiativ til å finne på ting, så blir det ofte sånn at folk slutter å spørre, så det kan være grunnen. Det er slitsomt å skal spørre hele tiden når man vet at 'han/hun sier sikkert nei uansett"

Tar man ikke initiativ til å få med venner på ting, så blir det fort sånn da også. Man må gjøre en innsats for å beholde venner 🙂

Anonymkode: f9c8c...95c

Skrevet

Du er nok høysensitiv. Man får humørsvingninger og bryr seg litt vel for mye. Føler seg nærtagende

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ofte sier nei til ting, eller aldri tar initiativ til å finne på ting, så blir det ofte sånn at folk slutter å spørre, så det kan være grunnen. Det er slitsomt å skal spørre hele tiden når man vet at 'han/hun sier sikkert nei uansett"

Tar man ikke initiativ til å få med venner på ting, så blir det fort sånn da også. Man må gjøre en innsats for å beholde venner 🙂

Anonymkode: f9c8c...95c

Jaaa, jeg er også typen som trekker meg tilbake om jeg har «dårligere» perioder. Har også perioder med en del angst osv, som gjør at jeg ikke alltid orker ting.

Anonymkode: bf469...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...