Gå til innhold

Han kaller meg passiv-aggresiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som jeg pleide å ha kontakt med hver dag. Nå for tiden ønsker jeg ikke å ha kontakt så ofte. Har mye å gjør og ønsker tid for meg selv. Jeg har prøvd å forklare ham dette. Noen ganger sier han at det er greit, mens andre ganger klager ham på at jeg ikke svarer så mye som før. Han har klaget på at når han spør om jeg har det bra, så svarer jeg ikke like utdypende som før. Et par ganger har han påstått at jeg er passiv-aggresiv. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette ettersom jeg alltid har verdsatt kommunikasjon svært høyt. Jeg har vært ærlig og direkte om alt.

Kjenner jeg blir litt oppgitt når jeg blir kalt passiv-aggresiv selv om jeg kommunisert at jeg trenger mer tid til egne ting og ikke alltid kan snakke eller skrive i timevis.

Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 81cc8...ac7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det har ikke så mye å si hva han tenker, du er ikke nødt til å være tilgjengelig hele døgnet. Han høre ekstremt klengete ut. Sikker på at han ikke er forelsket i deg?

Jeg hadde bare latt være å svare...

• Liker 4
Gjest Achelois
Skrevet

Fortell ham at du ikke føler deg respektert. Dersom han er din venn, vil han prøve å forstå og tilpasse seg at du endrer deg i relasjonen.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som jeg pleide å ha kontakt med hver dag. Nå for tiden ønsker jeg ikke å ha kontakt så ofte. Har mye å gjør og ønsker tid for meg selv. Jeg har prøvd å forklare ham dette. Noen ganger sier han at det er greit, mens andre ganger klager ham på at jeg ikke svarer så mye som før. Han har klaget på at når han spør om jeg har det bra, så svarer jeg ikke like utdypende som før. Et par ganger har han påstått at jeg er passiv-aggresiv. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette ettersom jeg alltid har verdsatt kommunikasjon svært høyt. Jeg har vært ærlig og direkte om alt.

Kjenner jeg blir litt oppgitt når jeg blir kalt passiv-aggresiv selv om jeg kommunisert at jeg trenger mer tid til egne ting og ikke alltid kan snakke eller skrive i timevis.

Hva tenker dere om dette?

Anonymkode: 81cc8...ac7

For en slitsom og masete fyr tenker jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...