Gjest Albbas Skrevet 6. september 2020 #21 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg begynte å strikke, det hjelper en del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #22 Del Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, Albbas skrev: Jeg begynte å strikke, det hjelper en del! Skulle akkurat til å skrive det samme😊 Tror jeg har gått ned 5 kg bare på å lære meg å strikke Anonymkode: 1a132...27b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #23 Del Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en uvane, ja, og det tar tid før det går over. Men det er absolutt verst når du craver det og tenker på det hele tiden når du sitter der om kvelden. Generelt synes jeg ikke om noe nei-mat, selv om du skal gå ned i vekt. Det viktigste er helheten, og tenke at dette er livsstilen din og ikke en kortvarig diett. Er det vektnedgang som er grunnen til at du ikke skal spise det eller er det noe annet? Anonymkode: 29e96...3c5 egentlig ikke vektnedgang da jeg ligger på ca det jeg vil ligge på (60kilo). men jeg trener mye og prøver å få en stram og sterk kropp, og føler at cravingsene mine, som pleide å bare være i helgene og nå er blitt daglig, ødelegger mye... Anonymkode: bb09e...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #24 Del Skrevet 8. september 2020 En kopp te, og så gulrotstaver hvis jeg trenger noe å knaske på. Ellers må jeg også ha noe å fikle med for å holde fingrene opptatt, og jeg strikker ikke. Har masse småting liggende som jeg kan holde på med når jeg ser tv eller snakker. Anonymkode: 70363...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #25 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg har rett og slett kuttet ut spising om kvelden. For min del var det en skikkelig uvane. Spiser heller mer om dagen og ordentlig kveldsmat enn kosespising foran tv-en. Etter en stund har jeg vendt meg til det, og jeg må ikke lenger raide skapene på jakt etter noe å spise om kvelden. Andre kan fint kose seg med chips uten at jeg tar en bit. Jeg drikker heller et stort glass vann (eller flere), en kopp te eller noe lignende. Du kan strikke og hekle dersom hendene skal være opptatt med noe. Anonymkode: 60488...edf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #26 Del Skrevet 9. september 2020 På 4.9.2020 den 19.54, AnonymBruker skrev: jeg er ikke så veldig sjokoladesyk...det jeg savner mest er bakst som boller, kaker osv...får heeelt noia når jeg går forbi det området i butikken.. Anonymkode: bb09e...7ba Jeg har det sånn med vafler... Løser det med å planlegge utskeielsen ved å spise en svært kalorifattig middag, f.eks grønnsakssuppe eller salat med en lett dressing. Til kvelds/ kos lager jeg meg da to store vafler med god samvittighet 😄 Funker for meg i alle fall. Anonymkode: 0ee4b...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 9. september 2020 #27 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det sånn med vafler... Løser det med å planlegge utskeielsen ved å spise en svært kalorifattig middag, f.eks grønnsakssuppe eller salat med en lett dressing. Til kvelds/ kos lager jeg meg da to store vafler med god samvittighet 😄 Funker for meg i alle fall. Anonymkode: 0ee4b...784 Dette må jeg og prøve 😀 Endret 9. september 2020 av Klappe Skrev feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludder Skrevet 9. september 2020 #28 Del Skrevet 9. september 2020 Ikke forslag fra meg, skriver i tråden for å følge den. Har enda ikke forstått hvordan jeg kan følge uten å få varsel på e-post 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #29 Del Skrevet 10. september 2020 Du kan jo spise kosemat, men ikke hver dag. En gang i uka f.eks gjør da ingenting, så lenge det ikke er ekstreme mengder? Anonymkode: 8d41b...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #30 Del Skrevet 10. september 2020 Tror egentlig det beste er å bli vant til å "bare sitte der". Å bli vant til at man ikke må spise hele tiden Ta en kopp te eller kakao uten sukker om du absolutt må ha noe. Anonymkode: ddf7f...d62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #31 Del Skrevet 20. september 2020 På 6.9.2020 den 11.06, Mayoo skrev: Kokosbolle. I overkant av 100 kcal i en bolle. Jeg er veldig dårlig på kaloriregning, men er kokosboller grei snacks å spise? Jeg klarer ikke bare spise en når jeg først er begynt, blir gjerne 3😣 Anonymkode: bb09e...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå