AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg trener hver dag, og har også kuttet ut unødvendig mat, snop osv. Men når jeg slapper av om kveldene savner jeg noe å "putte i munnen" mens jeg ser serie..vanligvis har jeg hatt smågodt, chips osv...nå bare sitter jeg der liksom..noen tips...? Anonymkode: bb09e...7ba
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Grønnsaker med kesamdip? Grønnkålchips? Evnt bare ta litt av middags"rasjonen" til kveldskos, feks stekte potetbåter etc Anonymkode: 03351...b23 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Grønnsaker med kesamdip? Grønnkålchips? Evnt bare ta litt av middags"rasjonen" til kveldskos, feks stekte potetbåter etc Anonymkode: 03351...b23 takk for tips. Er det sunnere med kesamdip enn lettrømme dipp? (holiday) Anonymkode: bb09e...7ba
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: takk for tips. Er det sunnere med kesamdip enn lettrømme dipp? (holiday) Anonymkode: bb09e...7ba Holiday dip har gjær og karbohydrater. Gjør deg oppblåst. Lag heller egen dip med urter og finhakket hvitløk. Kutt opp grønnsaker og ha litt spekeskinke å dyppe i. Evt ost hvis du er på lavkarbo. Anonymkode: 58ddb...15e 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holiday dip har gjær og karbohydrater. Gjør deg oppblåst. Lag heller egen dip med urter og finhakket hvitløk. Kutt opp grønnsaker og ha litt spekeskinke å dyppe i. Evt ost hvis du er på lavkarbo. Anonymkode: 58ddb...15e jeg er ny på dette, så det visste jeg ikke. har du en oppskrift du bruker på dip så send meg gjerne den 😄 Anonymkode: bb09e...7ba
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Bær. Mørk sjokolade. Jordbær er mitt snop når jeg er restriktiv. Bakt eple med kanel, evnt med en smeltet rute mørk sjokolade over (ha oppkappa epler i folie med en bit sjokolade i ovnen). Druer har en del sukker, men sammenlignet med alternativet er det jo ikke ille Anonymkode: 91255...a1b 1
Nuith Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 - en god spekeskinke i skiver - lag en god fruktsalat av bare oppkuttet frukt og bær - sukkerfri skyr istedenfor is, ca 70 kcal pr beger - tapasfat med oppkuttede grønnsaker, man spiser med øynene også Eventuelt spar 100 kcal til kvelds, og ta deg en eske smurfedrops eller gomp. Det holder faktisk for meg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Takk for mange gode tips. Tror jeg skal kjøpe inn frukt og bær til helgen og håper det hjelper 😬 Anonymkode: bb09e...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 Tenkte prøve denne i morgen: https://desireeandersen.no/melkesjokoladekrem-uten-sukker-kun-2-ingredienser/ Ellers er jeg glad i propudding og skyr. Er jeg veldig sjokolade/godtesugen syns jeg den triple til maxim (?) er god. Prøver holde det til lørdagskos. Poppa chips. Eller bær med zero vaniljesaus. Anonymkode: b551d...bd1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte prøve denne i morgen: https://desireeandersen.no/melkesjokoladekrem-uten-sukker-kun-2-ingredienser/ Ellers er jeg glad i propudding og skyr. Er jeg veldig sjokolade/godtesugen syns jeg den triple til maxim (?) er god. Prøver holde det til lørdagskos. Poppa chips. Eller bær med zero vaniljesaus. Anonymkode: b551d...bd1 jeg er ikke så veldig sjokoladesyk...det jeg savner mest er bakst som boller, kaker osv...får heeelt noia når jeg går forbi det området i butikken.. Anonymkode: bb09e...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #12 Skrevet 4. september 2020 Pepsi Max og druer Anonymkode: 34cba...cdd 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Hjemmelaget hummus med rå paprika, selleri,brokkoli, blomkål osv og litt ristet pitabrød. Kesam med blåbær, bringebær, evt jordbær, evt litt banan og litt hakket, mørk sjokolade. Frosne druer Krydrede, ristede (i ovn) kikerter Anonymkode: 9ccaf...968 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 Ristede kikerter er veldig godt å knaske på og popcorn trenger heller ikke være så usunt hvis du ikke drøsser på med masse smør/salt osv.. Andre ting er frosne druer, grønnsaker med dip, granolabarer, chips av grønnsaker/frukt (kale, gulrøtter, rosenkål, eple, pære, zucchini, spinat), hjemmelagd tortillachips & yoghurt med frukt og evt. granola😀 Er helt enig i det du sier, jeg må også ha noe å knaske på når jeg ser serier og filmer hahah Anonymkode: 56b33...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 Te. Og da selvfølgelig en uten koffein eller andre stoffer som kan føre til at du ikke får sove Anonymkode: d5c72...66f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #16 Skrevet 5. september 2020 Jeg spiser litt frukt hver kveld, men ellers ingenting. Det er jo planlagt og er en del av dagens fruktrasjo. Tenker det er lurt å venne seg av det med å alltid putte noe i munnen. Å bytte det ut med noe sunnere holder sannsynligvis ikke lenge når fokuset dabber av. Anonymkode: e18ba...c6f 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #17 Skrevet 5. september 2020 Det går over. Bare fortsett slik du gjør nå. IKKE finn erstatninger, og "sunne" alternativ. Da fortsetter du uvanen med at TV = stappe noe i munnen. Kuttet for nesten ti år siden. Og det er en vanvittig befrielse å sitte på sofaen hver kveld uten å ofre snoping eller mat en eneste liten tanke. Anonymkode: 3a989...dc4 8
Tirius Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 Det er en uvane. Og du kan bryte den. Jeg synes det var en av de vanskeligste tingene, ble sittende med stressball i stede for det gikk jo ikke å BARE se på noe. Nå går det mye lettere etter noen uker og den ubevisste, men veldig sterke stemmen i hodet som sier at TV er trist uten å spise er nesten borte for meg er det mer slitsomt å skulle kjempe kampen med å finne alternativer, men du har fått mange fine tips her om ikke! 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #19 Skrevet 6. september 2020 Det er en uvane, ja, og det tar tid før det går over. Men det er absolutt verst når du craver det og tenker på det hele tiden når du sitter der om kvelden. Generelt synes jeg ikke om noe nei-mat, selv om du skal gå ned i vekt. Det viktigste er helheten, og tenke at dette er livsstilen din og ikke en kortvarig diett. Er det vektnedgang som er grunnen til at du ikke skal spise det eller er det noe annet? Anonymkode: 29e96...3c5
Mayoo Skrevet 6. september 2020 #20 Skrevet 6. september 2020 Kokosbolle. I overkant av 100 kcal i en bolle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå