AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg er stemor til denne jenta, faren lar henne få lov til dette.. Anonymkode: 91916...e46
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Sønnen min på 12 sitter gjerne 7-8 timer i helgen. Hva gjør du når du slapper av? Du scroller vel ikke på mobilen? Anonymkode: dba83...63b 3
Gjest kruspersilletaco Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Høres mye ut.. Vil han ikke finne på noe med barnet heller?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Høres ekstremt mye ut, men er dog vanlig. Søstern på 13 sitter på youtube dagen lang i helgene. Anonymkode: f6a1d...401
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Alt for mye!! Tenker ikke far på at en kropp i vekst og utvikling ikke har godt av å sitte så mye? Barnet skal sikkert minst jobbe til det er 70 år ( pensjon..), det kommer aldri til å gå om ikke kroppen får trent seg godt nok opp i barneårene. Muskler, ledd, sener, hjerte... alle disse har ikke godt av så mye stillesitting... En helg er 2 dager... dvs 2/7 sitter hen så mye. Anonymkode: be75a...e6f 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Ja det er ok Anonymkode: aef92...82e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Sønnen min er også 9 år å det hadde vært helt uaktuelt å la han sitte å spille/se på tv så lenge! Her har han både pc,ipad og playstation men begrenset spilletid. Han får spille mye mer i helgen enn ellers men han får ikke lov å bare sitte med skjerm hele tiden. Etter en stund tar jeg vekk ipad og slår av playstation å gå gjerne ut på tur,går på lekeplassen,bruker el sparkesykkelen eller vi skal på andre aktiviteter. Å sitte hele dagen med skjerm er uansett helt uaktuelt! Anonymkode: 3fce0...2d5 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Nei. Så på sønnen min sin iPad at han hadde sett på den i syv timer en dag (jeg var skikkelig dårlig med omgangssyken, og lå bare i sengen) og synes det er ALT for mye. Tipper han ligger på 2-3t om dagen i helgene, og det er for det meste på morgenen. Anonymkode: 3b025...917
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Skrevet 4. september 2020 Alle sier at det er problematisk med så mye stillesitting, men helt seriøst, hjemme hos oss kommer vi ikke engang til det argumentet. Her hos oss er det avgjørende rett og slett det at vi voksne NEKTER å ha et familieliv der folk sitter og glaner i en skjerm hele tiden. Hva i all verden får man ut av livet ved å drive på slik? 🤦🏼♀️ Anonymkode: bfb22...249
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Skrevet 4. september 2020 Her er det tv fra 7-10 og fra 18-21 i helgen for en åtteåring, så det er jo noen timer det også. Skal det brukes iPad (til annet enn musikk) må det bli i tv tiden. Ellers ingen iPad. Hvorfor samvær med far om barnet bare er på iPad? Anonymkode: 57b9b...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå