AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg er alenemor og har fått bedre råd som alene enn når jeg var samboer med eksen. Jeg jobber mye mer nå, har mindre utgifter, sparer mer penger og klarer å gjøre ferdig utdanning. Føler jeg har det mye bedre alene enn sammen med noen. Er også gjeldsfri etter å ha kjempet i 3 år med å betale ned gjeld som min eks har laget på meg. Når jeg tenker over det så fikk vi mer penger inn i mnd da han bodde her, men forstår virkelig ikke hva han brukte pengene på. Flere som har vært sammen med menn som har hatt rotete økonomi? Han er nå gjeldsslave med lønnstrekk. Mens jeg har råd til å ta med sønnen vår på aktiviteter og forsørger han helt alene. Far er ikke bidragsdyktig og jeg får heller ikke forskudd på bidrag da jeg har for høy inntekt. Han er arbeidsledig. Jeg har en leder stilling. Da vi bodde sammen jobbet jeg deltid i en lavtlønnet stilling fordi jeg måtte ta meg av ungen. Men valgte å tre tilbake i leder rolle da jeg ble alene og fikk pågangsmot til å videreutdanne meg. Beste valget jeg tok! Endelig kjøpt meg egen bolig og ryddet opp i livet. Hadde noen sagt til meg at jeg skulle havne her nå i dag så hadde jeg ikke trodd de. Det er håp for alle som sliter 👍 Bare en hyggelig tråd og håper at de som ser mørkt på livet alene så er det muligheter bare man tar de 😊 Anonymkode: a4464...274 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Fantastisk at du gjør det så bra. sliter selv. Er alene m barn og mista jobben i korona. Drømmer om egen bolig og håper på å få det til etterhvert når jeg får meg jobb igjen. Men pga korona ser det vanskelig ut. Anonymkode: 83ed3...b4b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk at du gjør det så bra. sliter selv. Er alene m barn og mista jobben i korona. Drømmer om egen bolig og håper på å få det til etterhvert når jeg får meg jobb igjen. Men pga korona ser det vanskelig ut. Anonymkode: 83ed3...b4b Åpner seg muligheter for deg snart håper jeg ❤️ Tenkte litt sånn selv da jeg slet for noen år siden. Kredittgjeld over hodet, manglet klær til ungen, knapt råd til mat. Knapt råd til å betale regninger. Måtte ha hjelp av foreldrene mine og flyttet tilbake på jenterommet. Kjempet meg tilbake med nebb og klør 💪 Håper korona-krisen går over snart. Glad jeg ikke jobber i en bransje som er påvirket. Heier på deg ❤️ Anonymkode: a4464...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå