AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Trenger noen tips fra dere med erfaring! Både de en får kjøpt og de som kan lages hjemme tas imot! Begynner på kuren fra i dag, og vet at jeg om et par uker vil ha svært tørr hud! Anonymkode: d8a7a...33a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Bruk effaclar h og sørg for å ha leppepomade i huset! En annen ting, legg merke til de alvorlige og svært sjeldne bivirkningene i pakningsvedlegget. Fikk faktisk selv en svært sjelden bivirkning og det til en stund før jeg forsto det hang sammen med kuren. Heldigvis var det reversibelt! Anonymkode: 5cada...b6d 1
Midnight Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Origins Drink up synes jeg er nydelig! Du kan bruke den som maske som du skyller av med varmt vann, eller som fuktighetskrem
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 På 4.9.2020 den 22.49, AnonymBruker skrev: Bruk effaclar h og sørg for å ha leppepomade i huset! En annen ting, legg merke til de alvorlige og svært sjeldne bivirkningene i pakningsvedlegget. Fikk faktisk selv en svært sjelden bivirkning og det til en stund før jeg forsto det hang sammen med kuren. Heldigvis var det reversibelt! Anonymkode: 5cada...b6d Takk for svar! Jeg har disse, men ser etter en god ansiktsmaske med masse fukt! Dette er faktisk tredje runden med iso, og dersom bivirkningene er slik de var de to andre gangene, må jeg "bare" forholde meg til tørr hud! Anonymkode: d8a7a...33a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå