Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og innser at jeg er utrolig dårlig på samarbeid, vil ha ting på min måte, og mer fokusert på å få viljen min fremfor at oppgaven faktisk blir gjort til fordel for butikken. 

Jeg har hatt et ansvarsområde lenge. Gikk ut i permisjon, og da jeg kom tilbake hadde ei "tatt over" 

(Det står ikke i kontrakten min)

Hun som har tatt over avdelingen er veldig flink, og hun vil gjerne fortsette å ha dette ansvaret. Fikk kjapt vibbe om at dette skulle hun ha slik hun hadde planlagt å gjøre tingene fremover. Hun visste jeg kom tilbake nå. 

Ble med et veldig usikker på hva jeg skulle gjøre nå. Bare vike unna å la henne holde på? Eller at det faktisk blir en konflikt hvor jeg føler jeg blir som et barn som vil ha tilbake spaden sin som egentlig tilhører barnehagen. 

Og det jeg kjenner er at denne ikke-saken føles vanvittig vanskelig for meg å takle. Vil være anonym her, og få noen andre refleksjoner. For dette er en del av mitt enebarnsyndrom føles det som. 

Anonymkode: e6e15...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pris deg lykkelig for at noen andre har tatt over oppgavene du ikke fikk ekstra betalt for. 

Anonymkode: 3bf51...c6d

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har kontraktsfestet dette ansvarsområdet kan du heller ikke kreve å få det tilbake. Hvorfor ikke gjøre det som er tildet beste for bedriften og samholdet fremfor å jobbe for å trumpe viljen din? Sånne kolleger er bare slitsomme. 

Anonymkode: d7b16...6f9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...