Gå til innhold

Hva betyr det når mannen skriver "😉"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eksempel at man avtaler tid og sted å møtes, og han sier "Det blir bra 😉"

Betyr det at han er ute etter sex?

Anonymkode: 83567...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, colasolo skrev:

spør han!

Har spurt, men ikke fått svar.

Skrevet

Ikke heng deg opp i det. For mye analysering av en enkel setning skaper bare stress. Han skrev at det blir bra, så da mente han sikkert det. 

Anonymkode: f6472...8cd

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har spurt, men ikke fått svar.

Hva slags spørsmål stilte du? 😐

• Liker 1
Skrevet

Hadde tenkt at han mente det som: Det blir hyggelig. Blinkesmiley er vel bare litt flørtende, kanskje. Kjenner du ham fra før, eller er det første gang dere møtes?

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For eksempel at man avtaler tid og sted å møtes, og han sier "Det blir bra 😉"

Betyr det at han er ute etter sex?

Overhodet ikke, du kan aldri vite hva det betyr foruten det han skriver. At det blir bra og treffe deg. Godta det da! Så er det begge to som bestemmer når det blir sex! Det er aldri noe bare en av partene kan bestemme.

Skrevet

Jeg ville antatt at han syntes tid og sted hørtes bra ut. :vetikke:
Jeg hadde iallefall ikke lagt noe som helst mer i en helt vanlig og mye brukt smiley...

• Liker 1
Skrevet

Det blir bra 🍆💦😉😉

Folk bruker det vanlige skriftspråket helt forskjellig, og bruken av smileys er langt fra regelbundet.

Anonymkode: d20df...8dc

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på personen, og relasjonen.

Veldig forskjell når kjæresten min skriver "gleder meg til du kommer hjem i kveld..😉", og læreren min skriver "Det er helt riktig tolket, du kan godt bruke det som svar i en lignende oppgave! 😉

Og ja, Jeg har opplevd begge deler, og jeg tolker bruken av smileys veldig ulikt i di to situasjonene :ler:

Anonymkode: f6162...9be

• Liker 3
Skrevet

De* mente jeg.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Presten skrev melding til meg og skrev med blunkesmile munn. Tror ikke han la så mye i det, altså 😂. Ikke vits å analysere alt. Du får se når du møter han :) 

Skrevet

Ville sett på det som flørtete, bare, ikke seksuelt nødvendigvis. Men han er åpenbart interessert i deg. Emojis kan være vanskelig uansett. Ser det feks blant eldre på Facebook som ikke klarer å skille 😂fra 😭. Mange upassende "le så mye at du gråter" i forbindelse med sykdom og dødsfall.

Anonymkode: 487ac...676

• Liker 3
Skrevet

Herregud hvor enkelte overanalyserer. Det er en helt vanlig smiley. Det han mente var: Det blir bra!

Anonymkode: 24ca4...673

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, norw skrev:

Hva slags spørsmål stilte du? 😐

Hva betyr det der da, så er du ute etter å knulle du eller?

Anonymkode: 2ed0d...301

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ville oppfattet det som flørtete jeg da. Om han forventer seg sex så får han bare gjøre det, men betyr jo ikke at du må si ja til det.

Men ville møtt han og sett det an. Ikke noe vits i å lage dårlig stemning på grunn av noe sånt. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på personen, og relasjonen.

Veldig forskjell når kjæresten min skriver "gleder meg til du kommer hjem i kveld..😉", og læreren min skriver "Det er helt riktig tolket, du kan godt bruke det som svar i en lignende oppgave! 😉

Og ja, Jeg har opplevd begge deler, og jeg tolker bruken av smileys veldig ulikt i di to situasjonene :ler:

Vi får håpe.

Skrevet

Jeg syns den smilyen er litt flørtete. Flørtende blunk. 

• Liker 1
Skrevet

"Halla mann, det var en ambiguøs fjesing! Kan De dechiffrere?"

Skrevet

Klart og tydelig tegn på noe seksuelt, herregud vi alle vet hva den emojyen betyr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...