Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Phuu.. Nå er jeg skjelven.. Satt ute lenge og snakket med ei i klassen min, som jeg egentlig ikke er så mye sammen med. Vi har såå mye til felles, følelsesmessig. Vi satt der, røyket sikkert 10 røyk, øste ut alt og ingenting. Det var så rart. Tusen ganger bedre enn noen psykologtime - bare fordi hun skjønner det, bare fordi hun er der selv. Hun forsto og jeg forsto henne. Det var så deilig! Herregud.. Måtte bare få det ut. For en opplevelse.. jeg føler meg fysisk sliten nå. Merkelig hvordan to stykker kan bare begynne og prate og ende et sted man virkelig ikke har kontroll over i det hele tatt. Forståelse. Jeg er forstått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 Så bra, Hope! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 Dette har jeg også opplevd - og det er en helt herlig følelse. :D At noen har opplevd lignende sjøl, det gjør at de forstår på en helt annen måte enn andre. Men - det betyr ikke at det også er godt å snakke med andre..........det er veldig viktig det også! Lytte når andre snakker - viktig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå