Gå til innhold

«Jeg velger meg en dårlig mann. Så blir jeg skuffa fordi han er dårlig. Så går jeg inn på kvinneguiden og klager på menn. Alle menn.»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med veldig mange, men noen har det blitt. Erfaringen er at ALLE menn bryr seg om min opplevelse, og om at jeg har det bra.

Så er det en som skriver, at norske menn ikke bryr seg om kvinners orgasme.

Og da jeg kom med innvending mot det, og sa hun kunne snakke for seg selv, så ble jeg møtt med skepsis.

Jeg kunne da ikke mene det?

Jeg måtte nok være en sånn mann som mente at kvinners orgasme er kvinners business!

Og jeg kjenner jeg blir møkka lei av dette. Her gjør man tydeligvis feil valg av menn selv, og så skal man sverte resten av mannfolkene og mistro damene som har en annen opplevelse. Det samme gjelder naturligvis menn som gjør det tilsvarende, etter at de kun har valgt de verste damene.

Slutt med det!

Gå heller i deg selv og finn ut hvorfor DU konsekvent går etter de verste på markedet!

Ta et oppgjør med DEG SELV og DINE VALG, fremfor å sitte her inne og klage på alle andre!

Anonymkode: f5403...079

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dersom man skriver noe sånn, så blir man som regel bare anklaget for å "hate kvinner" eller noe piss... 

Anonymkode: f18a3...200

Litt usikker på hva du mener med «noe sånn», men beskyldninger om hat, kommer åkke som. Jeg har blitt anklaget for både å hate menn og hate kvinner i samme tråd. Men igjen, det er de som sier sånt som har problemet. Ikke jeg. Og heller ikke noen andre.

De som mener at man hater kvinner hvis man har bra sex med en mann, burde virkelig få høre det oftere, at det er de som må holde tåta!

Det er jo helt absurd å tenke noe sånt!

Skrevet

Kan du linke til tråden du refererer til, ts?

Anonymkode: 67785...291

Skrevet

Sån er det med diskusjoner om begge kjønn her inne. Ikke alle evner å se nyanser, så de velger å heller generalisere. Det er dessuten enklere å skylde på det motsatte kjønn for at man ikke får seg kjæreste enn å gå inn i seg selv og endre det som ikke er attraktive egenskaper. 

Anonymkode: 5d4ee...d74

• Liker 3
Skrevet

Kan du linke til tråden du refererer til, ts?

Det er en av de som ligger på forsiden nå, om orgasmer i dusjen vs sammen med menn. Noe sånt. Uansett, den tråden var bare dråpen. Jeg hadde aldri giddet å problematisere det en gang, dersom det ikke skjedde nesten i hver eneste tråd.

Skrevet

Sån er det med diskusjoner om begge kjønn her inne. Ikke alle evner å se nyanser, så de velger å heller generalisere. Det er dessuten enklere å skylde på det motsatte kjønn for at man ikke får seg kjæreste enn å gå inn i seg selv og endre det som ikke er attraktive egenskaper. 

Anonymkode: 5d4ee...d74

Jepp. Og jeg mener at disse krapylene burde få høre noen ganger, hvor gjennomsiktig dette er for alle andre, og hvor plagsomt gnålet deres er. I stedet for at det skal bli avsporinger i hver eneste tråd, så laget jeg denne, så kan folk få lov å si sin hjertens mening her. 

Skrevet

Det er en av de som ligger på forsiden nå, om orgasmer i dusjen vs sammen med menn. Noe sånt. Uansett, den tråden var bare dråpen. Jeg hadde aldri giddet å problematisere det en gang, dersom det ikke skjedde nesten i hver eneste tråd.

Jeg tror du leser i feil tråder. Som regel (legg merke til at jeg ikke sier "alle") er det mennene her inne som lager de mest generaliserende trådene av typen "Hvorfor er alle kvinner (sett inn ett eller annet helt i tåka)?" eller "Dette er grunnen til at jeg hater alle feminister", hvorpå det kommer en eller annen søkt problemstilling fra en incel som har konstruert sin egen definisjon av hva feminisme er og hva "alle feminister" mener. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk. :)

Har ikke lest den. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk. :)

Har ikke lest den. 

Alene vs sammen med mannen, var det. Dusjen var visst bare et eksempel. 

Skrevet
3 minutter siden, Ullvott skrev:

Jeg tror du leser i feil tråder. Som regel (legg merke til at jeg ikke sier "alle") er det mennene her inne som lager de mest generaliserende trådene av typen "Hvorfor er alle kvinner (sett inn ett eller annet helt i tåka)?" eller "Dette er grunnen til at jeg hater alle feminister", hvorpå det kommer en eller annen søkt problemstilling fra en incel som har konstruert sin egen definisjon av hva feminisme er og hva "alle feminister" mener. 

Det er jo dette som er min problemstilling.

Og at du kjenner en trang til å generalisere om hvilket kjønn som gjør det mest, er spot on på det problemet jeg mener å belyse. Så hvis du et kvinne, så drar du altså opp kvinneandelen av generaliserende individer. 

Skrevet

Det er jo dette som er min problemstilling.

Og at du kjenner en trang til å generalisere om hvilket kjønn som gjør det mest, er spot on på det problemet jeg mener å belyse. Så hvis du et kvinne, så drar du altså opp kvinneandelen av generaliserende individer. 

Begge kjønn driver generalisering her inne, men da legger man tydeligvis mest merke til det når ens eget kjønn blir generalisert. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Begge kjønn driver generalisering her inne, men da legger man tydeligvis mest merke til det når ens eget kjønn blir generalisert. 

Jeg skrev om begge i HI. Les gjerne igjen hvis det var vanskelig å fange opp. 

Skrevet

Jeg skrev om begge i HI. Les gjerne igjen hvis det var vanskelig å fange opp. 

Ja, det er vanskelig å fange opp. 

Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Ja, det er vanskelig å fange opp. 

Ja, jeg skjønner det. Men det er likevel fryktelig plagsomt for oss som ser begge sider av en sak, å hele tiden måtte bli belemret med gnål fra dere som kun ser det dere vil se. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Alene vs sammen med mannen, var det. Dusjen var visst bare et eksempel. 

Hvis det var den jeg leste nå (som ligger på forsiden) så forstår jeg ikke hva du reagerer på.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det var den jeg leste nå (som ligger på forsiden) så forstår jeg ikke hva du reagerer på.

Det går veldig bra :) 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men dersom man skriver noe sånn, så blir man som regel bare anklaget for å "hate kvinner" eller noe piss... 

Anonymkode: f18a3...200

Tror kanskje nå at jeg forstod hva du mente. Mente du at hvis man gir kvinner ansvar for å se an hvilken mann man ligger med, eller blir kjæreste med, så hater man kvinner, fordi de kan jo ikke noe for at han som er så god og snill plutselig blir ond?

Kjenner i så fall til den.

Slik jeg ser det så er det å gi mennesker mer ansvar, det samme som å være god mot de. Mens det å frata mennesker ansvaret, er å være ond.

Her i Norge velger man selv hvem man vil ha sex med og gifte seg med. Det er å gi mennesker ansvar. De som synes at det å gi enkeltmennesket ansvar for egne valg, er det samme som hat, får begynne å jobbe for tvangsekteskap i stedet, hvis de synes det er så mye bedre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...