AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Eller lyver dere hvis noen spør. Joda han/hun er hyggelig og vi har hatt en god tone.... Anonymkode: 36103...f62 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Nei, var ærlig, hadde naboen fra helvete og megler opplyste om det på visninger også. Ikke slengte drit om vedkommende, men sa bare hva som hadde blitt sagt og gjort oppover årene, men at naboen hadde noe mot meg spesielt. Fikk solgt huset likevel og de nye eierene fikk være i fred. Anonymkode: 9c20d...849 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Nei. Det kan jo være de nye som flytter inn kommer bedre overens med den "kjipe" naboen. Ikke noe hensikt å svartmale folk. Anonymkode: 5a8a3...9d6 4
ekkoet Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Det er vel til vanlig ikke en samtale man har eller har anledning til å ha med selgere før man legger inn bud, selvfølgelig er det noe spesielt om man virkelig har en fæl nabo, men historier har jo ofte 2 sider. Naboen vår sa ingenting til ny eier da de flyttet, selv om de nok mente vi var de verste naboene de hadde hatt. Vi lå i 2 års konflikt med dem hvor vi ikke hilste. Til vårt forsvar kom vi godt overens med de som bodde der før dem og vi kommer godt overens med de nye eierne. Fikk og vite etter at de hadde flyttet at andre naboer og hadde dem oppi halsen, så historier har ofte 2 sider. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Nei selvfølgelig ikke. Men dersom det er lytt feks og de er bråkete eller noe lignende ville jeg sagt ifra. En persons fiende er en annens venn. Anonymkode: 321d2...72a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Nei. Nye mennesker må selv sette grenser for seg selv. At du ikke var flink til det betyr ikke at ny eier ville funnet seg i noe tull. Anonymkode: e031f...c59
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Selvfølgelig ikke. Hvem vil være nabo med en kjip person? Jeg ville iallefall ikke kjøpt bolig hvis jeg får opplysning om at naboen er kjip og lager kvalme. Vi bodde før et sted med en nabo som var virkelig fra helvete. Vi fant ut at halve nabolaget har hatt negative opplevelser med ham selv om han prøvde å fremstå som den perfekte naboen utad. De før oss hadde også konflikt, men sa ikke noe om det. Vi solgte igjen kort tid etter uten å si ifra til kjøper. Jeg har ikke hørt noe fra kjøper ennå etter noen år, men er glad vi ble kvitt ham. Så håper kjøper ikke havner i konflikt med naboen selv. Anonymkode: 845fa...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå