Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håper noen av dere kan hjelpe meg! Dere vet sånne gode gammeldagse telegram? Noen som vet hvor en kan få sendt sånne nå? Vet nemlig at det er mulig da faren min fikk fra jobben sin da han ble 60 nå.

På forhånd takk!

:)

Skrevet

Ja, du sier noe der... *mimrer*

Det var jo noe som hette "telegram-telefonen" (?) hvor man kunne ringe å få sendt telegram...

Forsøk opplysningen, og hør om det er noen sånn telefon nå, kanskje?

Gjest Gjest som jobber på opplysningen
Skrevet

Det er ingen som tilbyr den tjenesten lenger, dessverre!

Skrevet

Takk for opplysningen!

Skal si "opplysningen" yter service fortiden... :)

Nei, det "gamle" blir borte, nå går jo "alt" på e-post o.l.

Men iblandt savner man noe av "det gamle" også...

Skrevet

Sikker på det? Er ikke så mange månedene siden eje leste på nettet at de gamle telegrammene var tilbake. Var også bilde av dem. Jeg husker ikke hvem som tilbød dette, men tilbudet var der iallefall.

Gjest Gjest
Skrevet
Det var jo noe som hette "telegram-telefonen" (?) hvor man kunne ringe å få sendt telegram...

Forsøk opplysningen, og hør om det er noen sånn telefon nå, kanskje?

Sikker på det?  Er ikke så mange månedene siden eje leste på nettet at de gamle telegrammene var tilbake.  Var også bilde av dem.  Jeg husker ikke hvem som tilbød dette, men tilbudet var der iallefall.

Mulig at selve "Festblankettene" (som de hette) er å få kjøpt, men "telegram-telefonen" (hvor man kunne ringe å bestille/få sendt fra *til en ugudelig pris*) er vel borte da. Regner med at det er det "opplysningen" svarte på... ;)

Skrevet
Mulig at selve "Festblankettene" (som de hette) er å få kjøpt, men "telegram-telefonen" (hvor man kunne ringe å bestille/få sendt fra *til en ugudelig pris*) er vel borte da. Regner med at det er det "opplysningen" svarte på... ;)

Jeg svarte utfra hva trådstarter spurte om....og skrev at jeg ikke vet hvor man kan henvende seg for å få sendt telegram.

(Om Rimi slutter å selge Tinemelk....så betyr ikke det at det er umulig å få kjøpt Tinemelk andre steder). ;)

Skrevet (endret)

^ (Gjesten) Det var meg...

Iblandt har jeg visst "kvote" som innlogget her inne... Og den er på bare 10 min... Sukk... :tristbla:

Endret av Ugla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...