AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Da jeg var 18 fikk jeg et barn som jeg adopterte bort da hun var noen måneder. Det er noe jeg har slitt med i mange år, dårlig samvittighet osv. Nå er jeg gift og gravid og jeg skammer meg over denne graviditeten. Over at jeg har blitt gravid igjen og skal ha barn når jeg ikke klarte å ta vare på det tidligere barnet. Det skal nevnes at jeg er voksen nå og at jenta jeg fikk den gang da er lykkelig og snart voksen selv. Vi har ikke kontakt men jeg har hørt fra noen at hun har et fint liv noe som selvsagt var det jeg ønsket ut av den vanskelige situasjonen. 😔 Anonymkode: 072d7...010
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Hei du❤️ Tenker at det er naturlig at flere slike følelser og tanker dukker opp nå som du er gravid igjen. Men livssituasjonen din er jo en helt annen nå. Tenker at du gjorde en vurdering den gangen av hva som var det beste for både deg og barnet, og det å gi bort et barn som man ikke kan ta vare på selv er en vanskelig og uselvisk ting å gjøre. Har du noen du kan snakke om disse følelsene med? Anonymkode: baa7e...012
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Jeg syns du skal tenke at du tok en modig og tøff avgjørelse som var til barnets beste da du var 18 år. Du ønsket barnet en god oppvekst og tok en avgjørelse på at det kunne du ikke tilby da, men det kan du tilby ditt fremtidige barn nå. Min mann er adoptert, og han er veldig glad for den familien han fikk. Tenker at biomoren han ønsket det samme for han slik du ønsker for ditt barn. Jeg synes du ikke trenger å ha dårlig samvittighet. 🌼 Håper du har noen å snakke med som vet om situasjonen og er til god støtte. Anonymkode: 1592e...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå