Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Du er ganske utålmodig, da... Fra LF har du stort sett pakkene i postkassen i løpet av 2-5 dager, mens hos SN må du gjerne vente i 7-10 dager (de sender fra Hong Kong). Jeg har mistet en pakke fra SN en gang, men den har jeg sterke mistanker om at forsvant fra postrommet på jobb (den ble sporet helt fram).
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Yeepp, det kan man si. Fikk du forresten en ny pakke fra SN når din forsvant? ← Det var ikke SNs feil, og ikke Postens feil, men en eller annen dust på jobben som hadde stukket av med den. Og da var det lite jeg kunne gjøre. Heldigvis var det bare en billig ting.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Bestilte varer fra LF 12/7 og har enda ikke fått varene. Drar på ferie på fredag, og trodde jeg bestilte i god tid.
Felixa Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Er stort sett fornøyd med de. LF er raske til å levere, SN er en del tregere,men så er det lang vei også da. Har aldri opplevd at pakkene har blitt borte.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Har heller aldri opplevd noe negativt ved de.
Lillesøster Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Sn er kjemperaske med levering, det er nå min erfaring. Men ikke kjøpe øyenskygge eller pudder, blir lett knust . :storfot:
birgitte242 Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Sn er kjemperaske med levering, det er nå min erfaring. Men ikke kjøpe øyenskygge eller pudder, blir lett knust . :storfot: ← knust?? I de vannvittig store eskene fylt med isopor? Er det virkelig mulig.. Jeg har bestilt sikkert 40 ganger fra sn og aldri hatt problemer eller fått knuste varer. Veldig raske er de også, bortsett fra den ene gangen pakken ble stoppet i tollen og det var jo ikke sn sin skyld.
Lillesøster Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 knust?? I de vannvittig store eskene fylt med isopor? Er det virkelig mulig.. Jeg har bestilt sikkert 40 ganger fra sn og aldri hatt problemer eller fått knuste varer. Veldig raske er de også, bortsett fra den ene gangen pakken ble stoppet i tollen og det var jo ikke sn sin skyld. ← Jeg hadde aldri trodd det selv, men jeg fikk en gang grønn øyenskygge i hele bilden min, da jeg ikke gadd å vente med å åpne pakken til jeg kom hjem. Alt var smuldret opp. Kjedelig, det var siste gang jeg bestilte den slags over nett.
birgitte242 Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Uff da, jeg skjønner at grønn øyenskygge utover det hele var en ganske dårlig opplevelse! Fikk du pengene tilbake da eller?
Lillesøster Skrevet 22. juli 2005 #11 Skrevet 22. juli 2005 Uff da, jeg skjønner at grønn øyenskygge utover det hele var en ganske dårlig opplevelse! Fikk du pengene tilbake da eller? ← Jeg klaget ikke. Synes det blir så mye pes ut av det.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. juli 2005 #12 Skrevet 22. juli 2005 Fikk varene mine i går!! "Bare" 12 dager etter at jeg bestilte...
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 23. juli 2005 #13 Skrevet 23. juli 2005 Pakken min fra LF kom etter to dager... Kjapt levert spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå