AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Del Skrevet 4. september 2020 Altså at det ikke er lengden som penis som er viktigst, men hvorvidt den er tykk nok til at man består dorull-testen. Dorull-testen er som kjent at man med penis i stiv tilstand ikke skal kunne være i stand til å tre en dorull på den, fordi dorullene omkrets er for liten. Er det slik at sex med menn med peniser for tynne til at man består dorull-testen svekker opplevelsen betraktelig? Hva er best av: -18 cm penis men nokså tynn, 11-12 cm i omkrets og består ikke dorull-testen. -14 cm penis og 14 cm omkrets, består dorull-testen. Anonymkode: bcf9a...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. september 2020 #2 Del Skrevet 4. september 2020 11-14 cm lang, med 11-12 cm rundt 👌🏻 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Del Skrevet 4. september 2020 Hva brukte man som universell målestandard for penis før dorullen ble oppfunnet? Anonymkode: 8862d...014 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #4 Del Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva brukte man som universell målestandard for penis før dorullen ble oppfunnet? Jo... ble hun gravid var han mann nok! Men før i tiden var jo menn mye større enn i dag, så det var sikkert ikke så fiksert av størrelser i den tiden... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Del Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jo... ble hun gravid var han mann nok! Men før i tiden var jo menn mye større enn i dag, så det var sikkert ikke så fiksert av størrelser i den tiden... Stemmer det Bamsemoms. Med 30% høyere testosteronnivå og betydlig lavere fett% var snittet nærmere 16 cm mot nåtidens nivå som kryper nedover mot 14 cm. I tillegg var mennene mer potente og hadde kvinner som var mindre overvektige og dermed ikke i hormonell ubalanse, les østrogendominans. Så Bamsebrakar, du viser til vitenskapelige faktum om at sex, det var bedre før. For oss som overlevde 80 tallet så husker vi at våre venninner alle var slanke og friske, og at samtlige kunne svømme, løpe og delta uten ventilator, insulinpen og antideprissiva. Rent fysiologisk er vi på vei nedover fysisk i en tid der vi alle har tilgang på en opptur. Menneskeheten er paradokse dyr som velger selvskadende atferd uansett nivå. "Nei til moms på reine råvarer i butikken, vil gi fart på pikken". Dr KG. Anonymkode: c08ee...bd7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Del Skrevet 4. september 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva brukte man som universell målestandard for penis før dorullen ble oppfunnet? Anonymkode: 8862d...014 Ja, si det. Jeg hadde ikke hørt om dorulltesten før jeg leste om den her inne. Anonymkode: f1647...6d6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Del Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stemmer det Bamsemoms. Med 30% høyere testosteronnivå og betydlig lavere fett% var snittet nærmere 16 cm mot nåtidens nivå som kryper nedover mot 14 cm. I tillegg var mennene mer potente og hadde kvinner som var mindre overvektige og dermed ikke i hormonell ubalanse, les østrogendominans. Så Bamsebrakar, du viser til vitenskapelige faktum om at sex, det var bedre før. For oss som overlevde 80 tallet så husker vi at våre venninner alle var slanke og friske, og at samtlige kunne svømme, løpe og delta uten ventilator, insulinpen og antideprissiva. Rent fysiologisk er vi på vei nedover fysisk i en tid der vi alle har tilgang på en opptur. Menneskeheten er paradokse dyr som velger selvskadende atferd uansett nivå. "Nei til moms på reine råvarer i butikken, vil gi fart på pikken". Dr KG. Anonymkode: c08ee...bd7 Få denne personen på tinget👏👏👏 Anonymkode: 8862d...014 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 4. september 2020 #8 Del Skrevet 4. september 2020 Ny værsjon penistråd ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Del Skrevet 4. september 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få denne personen på tinget👏👏👏 Anonymkode: 8862d...014 Ikke dum du. Anonymkode: c08ee...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #10 Del Skrevet 4. september 2020 Bedre liten og tykk, enn tynn og lang pikk😋 Anonymkode: 48209...47e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #11 Del Skrevet 4. september 2020 29 minutter siden, Bos43 skrev: Dorullene har en åpning på 4,5 cm. Det gir en omkrets på 14,1. Varierer nok fra merke til merke. Men, hvem vet, kanskje valg av dorull sier noe om kjøperen? Anonymkode: c08ee...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 4. september 2020 #12 Del Skrevet 4. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Nei til moms på reine råvarer i butikken, vil gi fart på pikken". Dr KG. Haha, det høres ut som en skogakar fra 1890 har skrevet dette, men rett i det du skriver. Det er derfor det er så viktigere å spise så mye økologisk som mulig... Som bamse overlever jeg ikke bare på blåbær, det er derfor jeg slafser i meg en sau i ny og ned, for å få riktig mengde vitaminer, proteiner og fett... og det er helt momsfritt😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #13 Del Skrevet 4. september 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Haha, det høres ut som en skogakar fra 1890 har skrevet dette, men rett i det du skriver. Det er derfor det er så viktigere å spise så mye økologisk som mulig... Som bamse overlever jeg ikke bare på blåbær, det er derfor jeg slafser i meg en sau i ny og ned, for å få riktig mengde vitaminer, proteiner og fett... og det er helt momsfritt😅 Nabobonden klager stadig over at en og annen okse forsvinner, at det må være mye rev i området, siden ei og annen høne blir tatt, og at åkrene ikke gir så store resultater som ventet, sikkert mye villsvin også. I mens momser en seg god og mett. Anonymkode: c08ee...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Del Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, Bos43 skrev: Dorullene har en åpning på 4,5 cm. Det gir en omkrets på 14,1. Tenkte å skrive 14,5 cm, men greit nok, 14,2 cm, da. Anonymkode: bcf9a...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #15 Del Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Varierer nok fra merke til merke. Men, hvem vet, kanskje valg av dorull sier noe om kjøperen? Anonymkode: c08ee...bd7 Min erfaring er at det er standard-diameter på dorullene. Anonymkode: bcf9a...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #16 Del Skrevet 4. september 2020 Da jeg leste overskriften tenkte jeg at det var om mannen hadde dorullen riktig eller feil vei. Og det er forsåvidt viktigere enn størrelsen på penisen. Anonymkode: c9399...a39 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #17 Del Skrevet 4. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da jeg leste overskriften tenkte jeg at det var om mannen hadde dorullen riktig eller feil vei. Og det er forsåvidt viktigere enn størrelsen på penisen. Anonymkode: c9399...a39 Ja, det samme tenkte jeg! Anonymkode: d9946...7a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 4. september 2020 #18 Del Skrevet 4. september 2020 Tenker at den viktigste dorulltesten er hvorvidt mannen kan å bruke en dorull, jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #19 Del Skrevet 4. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at det er standard-diameter på dorullene. Anonymkode: bcf9a...21e Er nok ikke det, nei. Anonymkode: f4f7c...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #20 Del Skrevet 4. september 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke det, nei. Anonymkode: f4f7c...b1d Putta hamsteren inn i tørkerullen, og jaggu dukka huet på den ut på andre sia. Har jeg en kul hamster, eller? Hamsteren hadde tidligere et forhold til xhamster, men det tok slutt etter noe virus greier. Livet i buret blir sjedent avbrudt av nærkontakt med mennesker, og savnet etter kos er slitsomt. Men trossalt så er nå tilgangen på hamsterhjulet og maten god, så en ikke fallerer så mye at en ikke kommer gjennom seg gjennom tester dere mennesker finner på. Anonymkode: c08ee...bd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå