AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hei, har et ønske om å søke billån. Men hvordan fungerer dette? Det er min første bil, 87.000 kr, ca. Ikke ek. Får man svar på telefon eller på Mail? Koster det noe? hvordan fungerer det? mvh ei som aldri har hatt bil eller søkt billån før.. Anonymkode: b1179...567
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Du må sjekke der du skal låne hvordan du får svar, hva det koster, hvilken rente det er, om du kan låne uten egenkapital og hvordan du betaler inn. Det er individuelt fra utlåner til utlåner. Det er vanlig å få svar på mail, det er vanlig med dyr rente og etableringsgebyr (gjerne på et par tusen kr).... Anonymkode: 471ed...3b6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Ikke sikkert du kan få 100% billån på en gammel bil. Anonymkode: e4fce...8ad
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert du kan få 100% billån på en gammel bil. Anonymkode: e4fce...8ad Hvorfor ikke?✨ Eller, hva er forskjellen med å låne til en litt eldre, enn en ny? Er jo mye mindre å låne til, med en eldre modell liksom 😅 Anonymkode: b1179...567
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Du får fint fullt lån på gammel bil. Ulempen er at du MÅ ha fullkasko forsikring, og det er dyrt på eldre biler. Da er det kanskje lurere å kjøpe en nyere bil og spare litt på forsikringen. (Fullkasko er billigere på nyere biler) I DNB legger du inn søknad i nettbanken og får svar med en gang. Er du under 35 år er ung billån veldig gunstig Anonymkode: 22450...e5a
Anjatapinjata Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 Jeg sjekket forskjellige biler som jeg ønsket opp mot forsikring før jeg bestemte meg for hvem bil jeg skulle kjøpe, skilte nesten 10000 kr i året i forsikring på de forskjellige.. Fikk lån på dagen, samme sum som du ønsker. Null problem med fullfinansiering, men da må du har full kasko forskning 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå