Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg nettopp nå oppdaget det såkalte eggløsningsslimet, har vi noe tidspress på oss nå?? :P har eggløsningen vært, eller skjer den nå?

Han er ikke hjemme før i ettermiddag, håper vi rekker det da..? :P 

Anonymkode: 12d8f...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror eggløsningslim kan komme opptil 2 dager før EL.. så hvis du har fått det først nå så er EL på vei. Når du tørker opp igjen har EL vært :) Men legg inn aksjer i kveld og i morgen så går det sikkert fint!

Anonymkode: b4f0a...2be

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror jeg får eggløsningsslim før selve eggløsning, en dag eller to før. Hos meg så er det sånn at slimet kommer først, så kommer eggløsningssmertene i dagene etterpå, sammen med ømme bryster. Dette er sånn min kropp oppfører seg da, ikke sikkert at det er likt hos deg.

Jeg hadde uansett prøvd ikveld, og sikkert en eller to ganger til i løpet av helgen😊 

Anonymkode: ae043...415

• Liker 1
Skrevet

Har inntrykk av at EL-slim kommer før EL ja. Kroppen gjør seg klar :) Ville ha tatt en EL-test om jeg var deg, så får du se om EL er på vei.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg nettopp nå oppdaget det såkalte eggløsningsslimet, har vi noe tidspress på oss nå?? :P har eggløsningen vært, eller skjer den nå?

Han er ikke hjemme før i ettermiddag, håper vi rekker det da..? :P

Fra du begynner å få eggløsningsslim, kan eggløsningen skje alt fra 1 dag til 1 uke. Det er ingen fasit på det. Men når du ikke har med eggløsningsslim, at utfloden er tilbake normalen, betyr det at eggløsningen er over.

Anonymkode: 5957e...c18

• Liker 2
Skrevet

Jeg får eggløsningsslim før, under og etter el. Dvs at rett før el er det bare litt sticky, så etter eggløsning kommer slimet hos meg, i to dager.. Får også eggløsningsslim dagen før mens 

Anonymkode: 19f6a...357

• Liker 1
Skrevet

Takker for alle svar!! ❤️

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tok positiv eggløsningstest i går morres. Oppdaget eggløsningsslim nå i ettermiddag. Så for meg virker det da å komme akkurat ved eggløsning eller dagen før. Gitt at eggløsning skjer 24-48 timer etter positiv eggløsningstest. 

Anonymkode: 6a8e5...bf1

Skrevet

Eg får det dagen før :) Minner om eggehvite. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...