AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hva kan jeg kle av farge på neglelakk uten at det blir full krasj. Jeg har brune øyne og brunt hår, men er veldig lys/hvit i huden med en varm undertone. I klær så kler jeg best varme toner som er milde og duse/myke farger, ikke klare eller knærsj. Hvilken farge kan jeg kle? Anonymkode: 20c3e...36c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 De fleste? Jeg bruker ikke pasteller. Jeg er nøytral i hudtonen, men er oliven. Jeg kler ikke så godt pasteller generelt på kroppen, så unngår de. Pleier bare bruke klassisk rød, rosa, sort og mørkerød. Av og til lilla. Prøv deg frem Hva slags farger bruker du på gensere normalt sett? Det er vel det eneste det kan kræsje med, men har aldri opplevd det som et problem. Gikk en periode med oransj neglelakk, gjorde ikke noe om jeg hadde rød genser f.eks. Anonymkode: 504ae...77e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste? Jeg bruker ikke pasteller. Jeg er nøytral i hudtonen, men er oliven. Jeg kler ikke så godt pasteller generelt på kroppen, så unngår de. Pleier bare bruke klassisk rød, rosa, sort og mørkerød. Av og til lilla. Prøv deg frem Hva slags farger bruker du på gensere normalt sett? Det er vel det eneste det kan kræsje med, men har aldri opplevd det som et problem. Gikk en periode med oransj neglelakk, gjorde ikke noe om jeg hadde rød genser f.eks. Anonymkode: 504ae...77e 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle. Anonymkode: 5456d...506 Nei det er nettopp det jeg ikke kler😂 Kalde farger blir helt feil. Det samme med sterke knæsj-farger. Anonymkode: 20c3e...36c
Vikkimakaroni94 Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Hmm, selv varierer jeg farger etter sesong og hva slags farger jeg trekkes mot, men jeg elsker neglelakk så kan liste opp noen av mine favorittfarger som jeg vil tro at alle kler - mosegrønt - ulike varianter av gammelrosa, ofte mer mot det lilla enn mot pastell (lindex har en utrolig fin farge som heter vintage rose, essie har en som heter eternal optimist, normal selger en fra nail kind som heter california lilac,disse kan du sikkert google og se fargene) - svart (kanskje ikke noe for deg hvis du anser det som en sterk farge?) - himmelblå - hvitt - klassisk fransk manikyr - klassisk rød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå