AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Jeg er i uke 5,snart uke 6. Kom en teskje blod for noen dager siden. Ingen smerter, og ingen følelse av at noe var galt. Er det svært usannsynlig at dette var en spontanabort? Anonymkode: 77575...55a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Umulig å si. Jeg hadde pittelitt blødning med ferskt blod i uke 4 og 5, men det gikk helt fint. Resultatet er nå 6 måneder ❤️ Ønsker deg lykke til 🤗 Anonymkode: 9532a...e12
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Umulig å si. Jeg hadde pittelitt blødning med ferskt blod i uke 4 og 5, men det gikk helt fint. Resultatet er nå 6 måneder ❤️ Ønsker deg lykke til 🤗 Anonymkode: 9532a...e12 Da kan det gå bra da ❤️ glad på dine vegner Anonymkode: 77575...55a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Ligg i ro. Anonymkode: feed5...264
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Jeg var på gyn og fikk sjekket fosteret da jeg var like langt på vei ca, fordi jeg hadde blødd en spiseskje blod ca. Jeg følte det var mye, og ble redd. Da jeg forklarte mengden, mente de at det var veldig, veldig lite til å trenge å bekymre meg og alt var bra med baby! Så siden du ikke har smerter heller, så bør du ikke uroe deg for mye. Men du skal ikke ha sex pga infeksjonsfare, og du kan med fordel prøve å ta det med ro og hvile Anonymkode: cf0ac...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ligg i ro. Anonymkode: feed5...264 Det rådet har de da gått bort i fra for mange år siden. Anonymkode: bb76a...6bf 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 Jeg blødde litt tidlig i svangerskapet etter jeg trente. Man kan blø veldig lett etter trening, samleie osv. Anonymkode: aaf80...b0f
Amatariel Skrevet 4. september 2020 #8 Skrevet 4. september 2020 Man blør mer enn en teskje blod dersom det er en spontanabort. Om det er noe galt og det evnt. vil komme mer blod er umulig å si. Det er VELDIG vanlig med svangerskapsblødning, spesielt i starten. Så det kan nok gå begge veier. Om du er veldig bekymret kan du måle hcg hos legen med blodprøver for å se om det er normal økning. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #9 Skrevet 4. september 2020 Blør også bittelitt etter samleie, men det er veldig tydelig at det er blod fra skjedeveggen/at jeg blir litt sår. Du vil nok absolutt blø mer enn en teskje ved SA, det er forståelig at du er urolig men jeg tror absolutt du kan slappe av:) Så lenge du ikke har vonde, vedvarende kramper på en side eller blør mye over flere dager så er det nok i orden:) Anonymkode: 401f7...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå