Gå til innhold

Hvilken kake vil du ha på bursdagen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Sugar Plum Fairy
Skrevet

Jeg har bursdag snart! Det har vært et hardt og humpete år, og i år vil jeg feire. Jeg har tatt meg fri på dagen, og har blitt lovt en kake til frokost av familien (familietradisjon). Jeg har alltid pleid å få den samme sjokoladekaken, men i år lurer jeg på om jeg skal ønske meg noe annet......... Hvilken kake ville du valgt å få på bursdagen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns flourless chocolate cake er god. Eller kanskje en saftig gulrotkake. Har tenkt å prøve meg på en angel food cake neste gang jeg skal bake. Jeg vet ikke hvordan den smaker, men den virker luftig.

Anonymkode: adc93...aa3

• Liker 1
Skrevet

Helst ingen kake, da blir bursdagen min fin! 

Kan ikke fordra kake og maset om å spise den når noen har laget den. 

Jeg bare liker ikke kaker, er ikke på slankern eller noe sånt. 

Anonymkode: 8c728...7f5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde gått for gulerotkake muffins, cookies eller en skikkelig saftig sjokoladekake! 

Og nå er jeg nødt til å bake idag. :fnise:

Endret av Lillemorbare
  • Liker 1
Skrevet

Min absolutte favoritt er marsipankake med bringebær, så jeg ville valgt det. :)

• Liker 4
Skrevet

Til min egen bursdag tror jeg det blir en oreokake eller ostekake. Eller så er jeg veldig begeistret for chocolate chip cookies. Mannen ønsket seg gulrotkake til sin dag.

Anonymkode: 4a0b1...59d

• Liker 1
Skrevet

Lenge siden jeg har spist ei god ostekake, så tror jeg hadde ønska meg det.

Eller fyrstekake. Er så godt med kaffe!

Anonymkode: 38962...946

• Liker 2
Skrevet

Ostekake eller en gulerotkake med ekstra kanel

Anonymkode: fca0b...a5e

• Liker 1
Skrevet

Åh ei saftig sjokoladekake 😍 eller ei ostekake med oreobunn og jordbærlokk 😍 eller ei saftig bløtkake 😍 eller ei skikkelig kvalmende god oreokake 😍 ooh eller pavlova med masse jordbær å blåbær 😍 

Hilsen høygravid

Skrevet

Napoleonskake:sikle:

Anonymkode: 31f43...13c

• Liker 2
Skrevet

Ostekake! 
Eller sjokoladekake med bringebær! 

Anonymkode: 8027b...8c0

• Liker 2
Skrevet

Banankake, banan blandet med krem mellom de to lagene og sjokoladeglasur på toppen ♥ 

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Sugar Plum Fairy skrev:

Jeg har bursdag snart! Det har vært et hardt og humpete år, og i år vil jeg feire. Jeg har tatt meg fri på dagen, og har blitt lovt en kake til frokost av familien (familietradisjon). Jeg har alltid pleid å få den samme sjokoladekaken, men i år lurer jeg på om jeg skal ønske meg noe annet......... Hvilken kake ville du valgt å få på bursdagen din?

Devils foodcake. 

• Liker 1
Skrevet

Kvæfjordkake (verdens beste).

Skal jeg ha kake på bursdagen må jeg fikse det selv, så kanskje i år blir første gangen jeg prøver meg på akkurat denne. 

Anonymkode: 33086...a47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...