Gjest lala Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 hei alle sammen;) jeg har et stort problem!!!!! jeg er sammen med en type som er 30 år selv er jeg 17. Han pleier å tvinge meg til å ha sex når jeg ikke vil det selv. Jeg elsker han jo så jeg pleier ikke si nei når han spør, men hvis jeg ikke vil begynner han allti å spør om jeg ikke er glad i han om jeg ikke vil at han skal ha det godt. En gang truet han med å voldta meg hvis jeg ikke ville. Han tvinger meg oxo til å suge han selv syns jeg det er kjempeekkelt og får brekningre. men gjør det for at han skal være fornøyd. HVA SKAL JEG GJØRE?????? Setter stor pris på alle svar:=) hilsen lille meg;=( :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 Kvitt deg med ham! Kompromissløst og brutalt. Ha aldri kontakt med ham igjen. Han respekterer deg ikke, og du kommer til å slutte å elske ham når det går opp for deg hva han faktisk gjør med deg, nemlig å utnytte deg på det groveste! Ja, det er tøft og vondt og alt det der, men du gjør deg selv en tjeneste, og det han gjør mot deg er mye verre. Guuuri - jeg hater sånne kyniske drittsekker av noen mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 Nei nei nei nei, det er det du skal si: -nei til sex -nei til lengre forhold med denne manipulatoren -nei til denne forelskelsen(som jeg ikke skjønner, du er jo bare barnet) -nei til munnsex, ALDRI gjør noe du ikke liker Denne mannen skal du ikke holde ut med, manipulering og tvang er ikke et naturlig element i noe forhold. Jeg tror du rett og slett kommer til å hate denne personen om noen år, fordi han utnytter din ungdom så grovt. NEI NEI NEI (gjenta etter meg) NEI NEI NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 19. september 2002 #4 Del Skrevet 19. september 2002 Enig med de andre, kvitt deg med han. Sorry, men han er ikke glad i deg. Måten han oppfører seg på tilsier at han er en voksen mann som utnytter en ung jente som ser opp til litt en eldre mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 19. september 2002 #5 Del Skrevet 19. september 2002 Enig med alle innlegg over! Jo fortere du blir kvitt denne mannen - jo fortere vil du klare å komme deg videre i livet... Om du blir værende med han mye lenger kan du komme til å få store problemer senere i livet ditt. Gjør det slutt - jo før jo bedre! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2002 #6 Del Skrevet 19. september 2002 ENIG! med alle over!!! Spør han selv du: Er du glad i meg? Respekterer du meg? Svarer han ja ønsker han IKKE at du skal gjøre noe du ikke vil selv... Forsetter han er han ikke glad i deg eller respekterer deg, og da er det vel ingen vits å være sammen med ham?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #7 Del Skrevet 19. september 2002 Neste gang han vil at du skal suge han, BIT han :evil: :evil: :evil:. Det har han bare godt av!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2002 #8 Del Skrevet 19. september 2002 hei alle sammen;) jeg har et stort problem!!!!! jeg er sammen med en type som er 30 år selv er jeg 17. Han pleier å tvinge meg til å ha sex når jeg ikke vil det selv. Jeg elsker han jo så jeg pleier ikke si nei når han spør, men hvis jeg ikke vil begynner han allti å spør om jeg ikke er glad i han om jeg ikke vil at han skal ha det godt. En gang truet han med å voldta meg hvis jeg ikke ville. Han tvinger meg oxo til å suge han selv syns jeg det er kjempeekkelt og får brekningre. men gjør det for at han skal være fornøyd. HVA SKAL JEG GJØRE?????? Setter stor pris på alle svar:=) hilsen lille meg;=( :-? :-? Kvitt deg med idioten!!!!!!!!. som nevnt ovenfor...Drit i om han er fornøyd..tenk på deg selv... Hvis han tvinger deg til ting verken respekterer han deg eller er noe glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2002 #9 Del Skrevet 19. september 2002 Neste gang han vil at du skal suge han, BIT han :evil: :evil: :evil:. Det har han bare godt av!!!!! haha..good one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 19. september 2002 #10 Del Skrevet 19. september 2002 Truer med å voldta deg! Tvinger deg til å suge han! Hadde politianmeldt idioten, jeg!!!!!!!!! For dette er alvorlig! Uansett så må du bort fra en sånn type! Uff, nå har jeg fått gåsehud! Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 19. september 2002 #11 Del Skrevet 19. september 2002 Uffda!! Hva er det for en idiot av en mannsjåvinist du har rotet deg borti? Jada, jeg vet at du er forelsket i ham, men tro meg, hvis du ikke gjør noe nå så kommer det uansett til å gå over, fort og brutalt. Langt fra alle menn er sånn som dette!! Uansett alder, forresten... Jeg håper inderlig du er sterk nok til å komme deg vekk fra ham. Si fra klart og tydelig at du ikke vil ha mer med ham å gjøre, for du liker ikke det han gjør. Les det du selv skriver... Tvinger deg til å suge selv om du brekker deg. Bare det at han TVINGER deg i det hele tatt!... Nei, det må du ikke akseptere! Protester! Høylytt!! Og at han tar deg når han selv vil og truer med å voldta deg; vet du, dette er kriminelt! Dette er en sånn fyr jeg håper aldri blir far, for hvem vet hva han kan gjøre med døtrene sine. Greit at noen tenner på teen sex altså, men ærlig talt, dette er å gå altfor langt!! Har du en mor som du har god kontakt med? Hør her... Jeg vet at det er voldsomt flaut og ekkelt, men du må søke hjelp hos noen du stoler på som kan beskytte deg. Si klart ifra at du ønsker hjelp for du har rotet deg borti en fyr og har ingen kontroll lenger. Pass også på å presisere at det kun er dette du ønsker hjelp til, og at hun ikke skal blande seg borti senere affærer du har... Mødre kan være overivrige av og til. Eller fedre, for den saks skyld. Jeg synes dette er grusomt. Er selv 18 og kjæreste og samboer med en mann på 33, men det er et forhold av helt andre dimensjoner. At du skal ha det så vondt fordi en ekkel pervogris skal ha deg som "sexslave" (ja, jeg mener det) gjør meg kjempevondt. Vær så snill, kom deg bort fra ham. Kutt ham ut!! Det kan være kjempevondt i begynnelsen, men du ser kanskje at det er til ditt eget beste?!? Klem fra Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #12 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg er enig i alle svar, kvitt deg mer fyren. Hvorfor er du sammen med ham? Det virker ikke som om du er glad i han? Kankje det egentlige problemet er at det ikke er lett å kvitte seg med slike typer? Derfor blir det litt lettvint å bare si at du skal kutte han ut. På meg virker det som om du trenger råd om hvordan du skal droppe fyren. Og det er det ingen så langt som har sagt noe fornuftig om. Desverre, eller snarere heldigvis, har jeg sluppet å være i en slik situasjon selv, så jeg har ikke noen gode råd å komme med i så måte. Men kanskje andre har noe de kan bidra med? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 19. september 2002 #13 Del Skrevet 19. september 2002 KOM DEG VEKK Denne mannen respekterer deg ikke, gan bryr seg ikke om deg og han kan umulig være glad i deg, kanskje på sin måte, men det er også på sin måte. Maktsyke mennesker som elsker å ha denne formen for kontroll. Han er syk i hodet sitt, så du må bare se til å komme deg VEKK, til helvete vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. september 2002 #14 Del Skrevet 19. september 2002 Hei Lala! Hvis du var venninnen din i en liknende situasjon, hva ville du rådet henne til? Finn noen å snakke med. Mor, far, venninner, venner. Noen som kan støtte deg hvis du får mer trøbbel med denne karen her. Velger du å gå fra han (som du sikkert er enig i er det smarteste) og han skulle vise seg å bli vanskelig, kan også Krisesenteret og i verste fall politiet være aktuelle å koble inn. Dette er misbruk. Denne mannen misbruker deg og det faktum at du er glad i han. (Med fare for å oppfordre til ulovlige metoder: Hadde du vært min venninne, hadde jeg vært fristet til å sende noen av mine mer muskuløse bekjente, med sans for mannerumper, avsted for å sette typen din "på plass" en gang for alle... Seriøst fristet!) Håper du slipper mer av dette her, og heller finner en som elsker deg på samme måte som du elsker han. Klem fra Vibeke & :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #15 Del Skrevet 19. september 2002 Nå du er 25 er typen 40 vinga!!! jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 19. september 2002 #16 Del Skrevet 19. september 2002 Siste gjest: Hvor gammel er du da? Snart 9? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2002 #17 Del Skrevet 19. september 2002 Nå du er 25 er typen 40 vinga!!! jaja og det interesserte deg fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 20. september 2002 #18 Del Skrevet 20. september 2002 Nå spora det av her! Hvis det første innlegget er seriøst, så må du da gi slipp på han! Skulle ikke tro han var "så gammel". Det må jo sies å være lite voksent å holde på sånn, fra hans side. Hvis han ikke tar mer hensyn til hva du mener så .................... D U M P ! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå